Gå til innhold

Ønskes kjøpt: #2/#3 fluestang f.eks. Facile 7'6"


RolvS

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter er relativt lett og kort fluestang rundt 7’6” i klasse #3 fortrinnsvis (men ikke utelukkende) til min sønn på straks sju år. Aktuelle stenger jeg vet om er Eikre-fly Facile 7’6” #2, Hardy Jet 7’6” #3, men jeg vet det er mye fint der ute. Hva jeg er villig til å gi er selvsagt avhengig av merke, tilstand, osv, men stenger med markedsverdi fra 2000,- og opp har jeg ikke tenkt la junior raljere med helt enda... :]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har en egenbygget stang 6,6 fot klasse to, men den har ern på 3,2, det vil si at det er en lett treer. Den er merket med navnet mitt, men om du har lyst kan du låne den mot at du betaler postpakke tur/retur.

Bortsett fra det så kunne det vært interessant 'betaling' for min del om du legger ut noen bilder av rapporter når dere kaster og gjerne også fisker med den, om det kommer noen øyeblikk som er verd å dele. Bare send meg en pm om du vil låne den, jeg har andre stenger som blir brukt i dette segmentet.

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy om jeg kan bidra til kommende generasjoner med fluefiskere, stanga er bygget som et prosjekt og har blitt en backup og blir langt mindre brukt enn den fortjener.

Håper junior får nytte og glede av den, og 'betalingen' kan være at du deler en og annen historie her, til glede for oss alle. En god deal for alle parter synes jeg :12_slight_smile:

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...