Gå til innhold

gammel?


Bodøfiskern

Anbefalte innlegg

du verden så mange unge "jyplinger" det var her da, he he.. :D ..

 

runder snart førtifire, og er yngre enn noen gang... Det må da vel være mange som er mellom 45 - 60 her ?

 

Bør vi starte en "seniorforening" snart ?.. en forening som lager utfukter til vann og elver med vei helt fram, og kanskje med monterte støttepåler i vannet for vading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fjellfant

At følelsen av alder er en meget relativ sak blir tydelig her, når folk på 30 og under syns de er gamle, mens jeg som nærmer meg femti syns jeg er både ganske ung og samtidig sprekere enn noen gang før.

Får lyst til å komme med en kommentar fra den gamle skihopperen Birger Ruud på TV for noen år siden som ble spurt om hva som er det beste ved å runde 80, og svarte at - jo, det beste er at alle jentene er ungjenter! Er nå litt uenig i akkurat det når det gjelder jenter jevnaldrende med meg selv.

I alle fall er gleden over en prektig flueørret like stor nå som for 30 år siden, hvis ikke større, og kilosfisken er minst like stor nå som da. 8)

 

Moralen kan være: lev livet hver dag, grip mulighetene, ta sjanser - følelsen av stigende alder som noe negativt er følelsen av at man har latt livet gå fra seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moralen kan være: lev livet hver dag' date=' grip mulighetene, ta sjanser - følelsen av stigende alder som noe negativt er følelsen av at man har latt livet gå fra seg. :)[/quote']

 

Veldig bra ord det her synes jeg, som vi alle burde ta til ettertanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...