Gå til innhold

Gero-messa


Jarle TL

Anbefalte innlegg

Jeg har en veldig kranglete rygg disse dagene, som ikke lar meg sitte i bil lenge av gangen, men om den spiller på lag så drar jeg (men tviler dessverre det blir mulig denne gangen) var der i fjor, og det var hyggelig å hilse på noen av forummedlemmene. Artig å få et fjes å koble til noen av de ulike profilene her inne.

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dag på messa. Kort oppsummert for min del:

- Crispy chicken rolls fra Andris(?) foodtruck ble ikke feil i år heller.

- Kastet sikkert kortest i konkurransen (25.6m, vinnerkastet var 29.9m. Perkele, det er langt med en femmer.)

- Testet mange stenger. Alle var bra.  Lett å ha veldig lyst til å bruke mye penger. Høydepunkter: Hardy Zephrus Ultralite #4 (begynte ikke kaldsvette denne gangen. Noe med den lave svingvekten og aksjonen som kjennes helt magiskt ut) og GL Elevate 7’6 #3 (Blir like imponert over price/performance hver gang jeg holder i en Elevate-stang. Ikke usannsynlig at jeg ender opp med å kjøpe en.) Orvis Helios 3F #4 er ei helt kurant fluestang for vannkast det og...

- Representanten fra Flyfish Europe hadde glemt å ta med årets nyheter fra SA for enhåndsstenger - Spey lite - det ble litt trist. GL sine nye enhåndsklumper var heller ikke å se. Like trist.

Kjøpte ingen ting. En liten seier i seg selv.

-r-

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...