Gå til innhold

Fluebinding Livestream


Fluehue

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist,

 

Det er i overkant lenge siden jeg har vært aktiv på noen form for forum og det ble heller ikke så mye fiske i fjor. 

Etter i overkant mye action på hjemmefronten etter et par kompliserte svangerskap så har ting nå roet seg.

 

Fluebindingen har tatt seg opp og jeg snuser litt på å binde fluer på livestream. I den sammenhengen vil jeg høre med dere her inne om det er noe som flere kunne tenke seg eller om det er en dårlig ide. Jeg tenker at det er mange som sikkert kunne lært en ting eller to også kan det jo faktisk være riktig så sosialt siden man kan chatte osv med de andre som ser på. Det vil også da være mulig å stille spørsmål eller legge inn en forespørsel hvis det er noe man gjerne vil ha demonstrert.

Nå skal jeg på ingen måte påberope meg fluebindergudestatus, men jeg tror jeg skal kunne klare å svare på det meste rundt SØ-fluer, tørt og vått etter ørret :)

 

Kom gjerne med en tilbakemelding hvis det skulle være av interesse. Forslag mottaes også med takk :)

 

Mvh

Jon-Anders Nethaug

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tanke..

..kjenner ikke det store behovet selv akkuratt nå da boksene stort sett er fulle og klare for sesongen, men Kommer helt sikkert til å følge med litt. Potensialet for en hyggelig stund er absolutt tilstedet. Ikke minst for nybegynnere.

Kanskje dette kan være et tilfelle av å skape et behov ingen viste de hadde??

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, Uggen skrev:

Kult med fluebindingsstream. Håper jeg har mulighet til å få det med meg live neste gang! 

Streamen ble lagret ja, så den kommer definivtivt til å gå i bakgrunnen neste gang jeg setter meg ved stikka :10_wink:

Så bra :) Skal prøve å få til mer fremover, men det hjelper veldig hvis man kunne fått inn noen som kanskje ikke hadde veldig peilig f.eks så man kunne gått igjennom noen spesifikke teknikker eller lignende :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...