Gå til innhold

Ny gjeddestang


Anbefalte innlegg

Grunnet endel private ting , har stangemner som skal gjøres ferdig til fiskesesongen 2018 hopet seg opp siden sommeren 2017. Nå har jeg fått unna  siden fredag en firer og en nier til gjedda bl a. Et emne fra England som imponerte meg så mye at de ble Fuji løperinger bestilt fra Singapore  og black pearl recoil slangeringer i stedet for chrome ringer. Ennå har endel andre emner som må surres og limes med kork før sesongen. I og med den skal brukes til gjedda , blandet jeg litt "bling" i epoxyen og la på bunndelen. En teknikk jeg har tenkt å prøve på noen popper fluer. Håper jeg blir ferdig med alle stengene  i løpet av mai, men så er det fluene som skal bindes og alt det andre da . 

bloke1.JPG

bloke2A.JPG

Endret av Terje Bendiksby
  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble rett og slett strøkent!

Føler meg helt sikker på at du blir fornøyd med disse. Har samme merke i klasse åtte som du vet, og den er noe av det bedre jeg har vært borti, uavhengig av prisklasse. Spent på å høre hva du mener etter å ha kastet og ikke minst fisket med de! Glad for at du tipset om disse!

Ble stilig med bling i epoxyen, ga den et litt spesielt preg. Flott stang du har bygget deg!

Endret av Truls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...