Gå til innhold

Interessert i å binde fluer og selge?


Roaas

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har som ungdom vært en liten gründer, da var det bilvask og detailing av bil som gjaldt, jeg driftet mye på egenhånd, og verdsatte det at "hvermannsen" kunne tjene penger på ting som ellers var veldig kommersielt og kvantitetsprodusert, og lite kvalitetsbevisst.

DET jeg ønsker å høre om, er om det er noen her som binder mye fluer og ønsker å selge på bestilling. Jeg har noen faste fluer jeg liker veldig godt, bruker de ofte, og de har dessverre en tendens til å ryke etter fangst, selv ved pen håndtering. Skulle selv gjerne kjøpt meg bindeutstyr og bundet dette, men jeg tror for det første at min kjæreste hadde stukket kjepper i hjulene mine da denne fantastiske og raskt progedierende hobbyen har tatt overhånd i heimen, og jeg prøver sakte men sikkert å venne hun til at det neppe blir bedre. For det andre så går det også på at jeg liker når ting er produsert/utført av lekfolk (om det gir mening) med hjerte, kompetanse, sjel og stolthet for noe, det har jeg en forkjærlighet for.

Pris spiller ingen trille, men en pris som passer begge er viktig. Dersom du synes det er aktuelt, så send meg gjerne en melding så kan vi avtale.

Og om moderator synes dette er upassende eller lignende, så si bare i fra.

 

Fluene jeg kunne tenke meg, i forskjellige størrelser, er;

- Streaking Caddis

- Dyret

- Superpuppan

- CDC mygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...