Gå til innhold

1. forsøk korkhandtak


Anbefalte innlegg

3 timer siden, Bounce skrev:

Fint arbeid. Hvor får du tak i sandpapir på 800?

Eg har kjøpt våtslipepapir på jula og f eks sløyd detaljer. MEN nokon typer legg igjen eit svart lag på korken så er nok lurt å ikkje bruke dette. Kan sei at eg bomma litt på dette og neste gong så går eg frå 400 til 1200 for finpussen, slik at eg unngår våtslipepapir. Har nokon ark med sandpapir 1200 som eg har etter ein del knivlaging. Tidlegare hadde hobbybutikker som f eks sløyd-detaljer fint sandpapir, men kan ikkje sjå at dei har sandpapir inne lenger, kun våtslipepapir.

Endret av jak
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott håndtak og en veldig fin stang ser det ut til!

Selv har jeg funnet ut at jeg ikke får noe spesielt igjen for å gå finere enn 400. Det blir helt strøkent. Bruker 60, så 120, 240 og til slutt 400.

Hva synes dere man oppnår ved å gå enda finere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 21.54, Truls skrev:

Selv har jeg funnet ut at jeg ikke får noe spesielt igjen for å gå finere enn 400. Det blir helt strøkent. Bruker 60, så 120, 240 og til slutt 400.

Hva synes dere man oppnår ved å gå enda finere? 

Hei,

eg gjekk finare av gamal vane, fordi eg har jobba ein del med trevirke i ulike utformingar som td kniv og kopplaging og der vil 400 eller 600 vera for grovt til å få ei fin overflate. Her er det vanleg å bruke 1000 eller 1200 for å lukke dei finare porer og slikt på treet, i tillegg til at det er vanleg å pusse ned og så fukte treet og pusse ned ein gong til. På kork så er jo det håplaust siden veden er så porøs i utgangspunktet.

Ser at i ei av dei mest brukte lærebøkene for laging av bambusstenger av Cattanach, så bruker han 600 til finpuss og går ikkje grovare, og han selger jo stenger kommersielt. Det vil nok sei at det er meir enn godt nok å bruke 400 eller 600 som grovaste. Neste gong skal eg gå for 400 til finpuss og sjå korleis det vert.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...