Gå til innhold

Spirit River tungsten beads


Jan Ingvar

Anbefalte innlegg

Den har det største relative hullet (sett opp mot feks Picar sine, som er helt umulig dersom man ikke kjører BL-kroker), og i tillegg så har jeg aldri funnet noen "mandagsprodukter" blandt disse hodene (altså at utfresingen ikke er fullkommen). Noen andre beads så er ikke fresingen fullkommen (ikke avrundet perfekt/ikke slipet perfekt/fragmenter stikker ut) med de problemer dette kan medføre for en tråd... Men mest av alt er det hullstørrelsen som er bra relativt sett mot størrelsen på selve kula som gjør at jeg liker disse (da jeg binder 98% av fluene med mothaker). Bruker sjeldent større enn 3mm, og disse passer på veldig mange av krok-størrelsene jeg bruker... I tillegg så får man jo sine favoritter på et generelt grunnlag også da, som selvsagt "krydrer" denne produktanmeldelsen min :27_sunglasses:iiinnocent

Hva gjelder farge så har ikke jeg opplevd at disse har skallet  (de svarte).

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, spirit river har jeg ikke funnet i slotted...

jeg satte meg ned å testet nå for å være helt sikker, og vedlagt på bildet ser du de største krokene jeg bruker 2,4mm til.

når det gjelder tmc112tr#7 så har jeg ikke denne. Derimot hadde jeg noe gammel mustad liggende i Dry#8 (94840). Sjekket flyhooks.org, og denne mustad er faktisk ørlite tykkere enn den 112tr#7, så den burde passe på den du ber om også...

Mer enn dette tør jeg ikke love deg altså^_^

ps: nfisk hadde bare 6stk svart 2,4mm igjen, men fikk nok inn mer over på nyåret...

AA26F258-3A39-4E56-AFCA-5B8B54D908E3.jpeg

Endret av Jan Ingvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...