Gå til innhold

Julegaveønsker


Truls

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg jul, og sånn sett en gunstig tid for å ønske seg fluefiskerelaterte ting.

Selv har jeg i år gitt meg selv en førjulsgave i form av en g4 vadebukse fra simms. Ønsket var tørre, varmere og litt mer komfortable fisketurer.

Hva bringer nissen til dere andre, hva håper dere på? En tidligere brukt variant hos meg har vært en pakke av ukjent opprinnelse som er merket 'til Truls fra julenissen',som plutselig på mystisk vis har dukket opp under juletreet. Har alltid blitt veldig godt fornøyd med de pakkene der ;D

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskenissen kom i August og har meldt avbud til Jul, han kommer sterkere tilbake på nyåret. Men Trimnissen kom i går gitt og blir mest sannsynlig testet om 2 dager.... Nye ski og støvler, typ Rossignol felleski ;D til tider fryktelig mye problemføre hos meg så skal bli digg å ikke bruke masse tid på smøring før hver tur.

  • Lik 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye gromme ønsker og allerede innfridde ønsker! Her i gården ønskes det en ny fast intermediate line i klasse 7 høyest akkurat nå. En som harmonerer med Scott Meridian og klarer å bære de fleste varianter av fluene for SØ. Høstens prosjekt med fornyelse av sjøørretutstyret er unnagjort og det er bare en FI line som gjenstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset ønskes det gavekort...

Vi har en fantastisk fluefiskestashpusher i byen, og slike gavekort kommer alltid godt med.

På ønskelista står Guideline Fario NT8... Ikke bare en, men 2 stk.

9,9 fot #6 - Dette vil bli den nye stanga til streamer, sjøørret og smålaks. 

9 fot #4 - Erstatter min CRS #4

Så får vi bare se hvor snill jeg har vært i år :) 

 

Jan

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ønsket meg gavekort hos lokale fiskegrossister og forhandlere av turutstyr. Unge lovende skal nemlig planlegge en hel haug med turer kommende sommer, så kommer det godt med litt nytt utstyr. Selv er jeg godt fornøyd med både stang og snelle som jeg nå har, men hva hjelper vel det når kåtskapen for nytt utstyr tar overhånd.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i turutstyr her også, høyt på lista ett bra oppblåsbart liggeunderlag med lavt pakkvolum og nytt lett telt.

Har en del lovende plasser som skal testes ut neste år som krever overnatting, god komfort og godt utstyr er viktig for å ha gode opplevelser når man sover ute.

Ellers må jeg si at det har frista å kjøpe en kort glassfiber i klasse 3 til fisket i småelvene. Så mulig det blir en scott f2 6’6” i gave fra meg til meg. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...