Gå til innhold

danielsson f3w 7ten og kapasitet


David A.

Anbefalte innlegg

Hei! Skaffet meg en ny snelle til 7r stanga, da snella i tittelfeltet føltes litt for diger med 7r snøre. Spørsmålet er da om noen av dere har erfaring med nier eller tier snøre på denne utgaven? På hjemmesiden så står det at den tar lineklasser helt opp til 10, men jeg synes det virker litt ambisiøst.

Har isåfall tenkt på et wf 9 eller 10 som kan brukes på de tyngste gjeddefluene (ja, jeg vet det virker kraftig - men for min del så går line/ stangklasse utfra størrelsen på fluene jeg vil bruke og ikke fisken nødvendigvis)

God førjulstid ønskes også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kanskje kjøpe den selv, da det er den eneste jeg mangler i den serien.  Jeg bruker bl.a L5w8twelve selv i klasse ti selv på tropisk. En kompis av meg brukerf3w 7ten på det samme tropiske  på dorado, roosterfish og små tunfisk, så det tekniske behøver du ikke å bekymre deg over. Han bruker den på klasse 8 -10. Egentlig mest i klasse 9 , da også til strippet bass og steelhead og her som jack cravelle. Trenger du mer backing er braid tingen. Klasse sju? er vel mer en smakssak. Kjapp sak å få inn løsline ved behov pga av diameteren. Som du ser holder den til det meste.

02F5268F-93FE-4E60-A98B-9815B1CE3F74.jpeg

Endret av Terje Bendiksby
Skrivefeil
  • Lik 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...