Gå til innhold

EPIC 580


Anbefalte innlegg

Romjulen er tiden for byggeprosjekt. Denne gangen har jeg vært mindre opptatt av dokumentasjon (metodene er jo de samme som ligger i tidligere trådene, så der går dere ikke glipp av så mye), og mer av fremgangen. Dermed er egentlig stangen nesten ferdig, men starter tråden likevel med bilde av startfasen.

Emnen er Epic 580 i "mocha", og trådfargen ble grønn. Dette kan da bli "kaffe under julegranen".

20181228_182442.jpg

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig litt lat med håndtakene. Har kunnet bruke de fleste formene jeg har tryllet opp, så sannsynligvis denne får stå slikt den er. Men du ser at det er litt ujevnhet i korken som et resultat av tidlig, grovere formingsarbeid. Dette tar jeg sannsynligvis vekk. Så får vi se om hånden krever bedre form eller ikke. Jeg har tommelen på topp ved kasting, og alle ritz- og double-Wells formene gir da god tommelstøtte. Resten av håndtaket synes ikke å ha vært så kritisk. Eller jeg er bare for lat å finjustere uendelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er vi i mål.

Epic 580 i "Mocha" med Fishhawk Nylon A tråd i "Medium Green" (6779).

Snake Brand Universal lineførere og en agat fra Taniwha Rodworks.

Lemke LC1 Downlock snellefeste med treinnlegg.

Er litt spent hvordan denne kaster, er sag å være en av de raskeste Epic'ene der ute.

20190126_220041.jpg

20190126_220057.jpg

20190126_220300.jpg

20190126_220724.jpg

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...