Gå til innhold

Norge på langs, hvor skal jeg fiske?


aJens1

Anbefalte innlegg

Trengte ikke lang betenkningstid da jeg fikk spørsmål om å frakte en bil fra utkanten av Tromsø til Østfold. Planen er å bruke en uke på denne turen, men det store spørsmålet er hvor skal jeg fiske??

Mye av overnattingen på denne turen kommer til å bli utendørs. En uke går fort og ønsker å utnytte tiden best mulig, få lagt unna noen mil på formiddagen og fiske ettermiddag/kveld, eventuelt et par dager på samme plass om fiske er veldig bra. Jeg har ikke noe i mot å gå litt for å komme til det riktige vannet/elven men i og med at jeg ønsker å kjøre på formiddagen er det en stor fordel at det ikke er alt for langt å gå. Jeg kommer trolig til å ta med meg packraft'n så det er mulighet for etapper på vannet også. 

Planen er å holde meg i Norge, men er også åpen for å krysse grensa. 

Alle tips og råd mottas med stor takk!! Ønsker råd om fiskeplasser/camp og eventuelt tips til hvordan reiseruten bør legges opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2019 den 21.06, Jan_Haukaas skrev:

Hadde du tenkt deg innom Romsdalen ? Eller rettere sagt ned Sunndalen og litt utover der ?

Vet om noen plasser som kan være ok tilgjengelig med bil :) 

Jan

Har ikke lagt opp reiserute enda, så det kan absolutt være en plass å kjøre innom :) 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...