Gå til innhold

Fått av svigerfar; Loop Blue Line 13,2 #9


Roaas

Anbefalte innlegg

Feiret bursdag i fjor, og i den anledning fant svigerfar skjulte og ubrukte skatter, i alle fall for det blotte øyet, i boden. Jeg fikk av han nevnte stang, men jeg har like lite peil på to-hånds/switch som jeg har på fotball. Det er også lite info å hente om denne stanga annet enn enkle forumposter med overraskende gode tilbakemeldinger på stangen. Neste steg for info blir vel å kontakte Loop.

Jeg lurer på om noen her har kjennskap til stangen? Er det i hele tatt noe å kaste med for en nybegynner? Har du ninjatips til liner som passer fint, så tas de imot med takk. Hadde vært kult å prøve seg litt på to-hånds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du finner en som har greie på tohånds til å hjelpe deg litt i gang.  Teknikken med enhånds er ikke direkte overførbar til tohånds, så det blir fort mye knoting om en skal prøve seg frem alene.  Jeg trøblet mye med dette i starten, men med litt hjelp fra en som hadde dreisen på tohånds så løsnet det.

Kjenner ikke til akkurat den stanga, men har en annen Loopstang omtrent i den lengden og den har jeg fiska mye med og vært godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! 

Jeg håper å finne noen som har en snelle med ett snøre jeg kunne prøvd, kan hende jeg kan få teste noe på en kastedag ved feks holmendammen. Vi får se. Har sjekket ut kasteteknikken på to-hånds, og å si at det ser vanskelig ut er ingen underdrivelse, men må prøve og feile. Noen sier det er lettere enn en-hånds, men, vanskelig å mene så mye om det. 

Virker som en ganske habil stang etter hva jeg har funnet på forums, men få som sier utdypende om den. Må vel nesten bare prøve! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...