Gå til innhold

Ikke fiskebilde, men tar sjansen.


Anbefalte innlegg

Under en rundtur fra bopelen og utover forbi Dyno og videre på flomvollen tilbake fikk jeg se noen fugler som stadig forflyttet seg, slik at det var umulig å komme på skikkelig "skuddhold" med kameraet. trodde det var vanlig gråspurv, men da jeg fikk lagt de inn på PC-en så jeg at det var noe annet. Nå har jeg bare en gammel fuglebok i sort/hvitt fra 1947, så det er litt vanskelig å se noe skikkelig. Men jeg tror at det er en Tornirisk, tross alt. Er det noen som kan gi meg et sikkert svar er jeg takknemlig.

 

069.jpg - A

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør trykke på knappen "Klikk for å velge filer" når du skriver innlegget. Da kan du velge hvilket bilde du vil laste opp. Når bildet er lastet opp, kan du trykke på + symbolet på filen for å lime det inn der det passer i teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg greide det til slutt. Tror jeg gjorde på denne måten. Ved å klikke på bindersen la nummeret på bildet seg helt nederst. Deretter klikket jeg på det bildet og fikk opp åpne. Klikket der og fikk opp et vindu med forskjellige forslag. Dobbeltklikket på photoshop 10, og der var bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...