Gå til innhold

En ny firer ferdig


Anbefalte innlegg

Kanskje ikke helt den rette tiden å gjøre det på , men nå er den klar til hovedferien. et emne som har ventet siden mars 2018 på å bli bygget. Sammen emne som Truls bygde sin klasse 4 7´9" . Litt regn gjorde at jeg fikk dreid korken og surret på ringene forrige helg og lakkeringen gjorde jeg på morgenkvisten før jeg tok "straffen" for å ha verdt nye på reisefot i sommer,  med å finn finne igjen grønnsakshagen blant alt ugrasset. Nå er stanga ferdig ,jeg med og  ugress fra 200 kvm ligger i en stor haug. Det er brukt sorte chrome lite og vanlige snakes fra Pacific Bay og minima løpering. Korkringer kjøpt i Portugal og emne i England. Ennå har jeg fire emner liggende fra i fjor og sommeren 2017 , men det får vente til grønnsakene er høstet og løvet faller av trærne. OG ørreten er fredet og koser seg i  gytebekken. 

_BEN3832.jpg

_BEN3878.jpg-

_BEN3863.jpg

Endret av Terje Bendiksby
  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig stang blir det ut av dette emnet her <<l

Har fått prøvd denne en del i det siste, og SA sitt sbt snøre er helt nydelig på denne stanga synes jeg. Er nok favoritten blandt stengene i klasse 4 dette. I klasse 3 synes jeg den mykere er bedre, men klasse 3 synes jeg skal være ultralett og bøye seg godt ned i korken. Glad jeg fikk bygget og prøvd ut denne #4. Bare å glede seg!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...