Gå til innhold

Reparasjon av stangring på en Sage Circa 589


Anbefalte innlegg

Er det egentlig lov å spørre om dette?::)

Den midterste stangringen på del 2 av min Sage Circa 8’9 fot #5 4-delt røk i går kveld og ble borte i gresset. Er det noen som er villig til å ta på seg en sånn jobb mot betaling her? Ikke å lete etter stangringen altså, men å strippe ned, surre på en ny og lakke?:)
 

Alternativet er jo å sende den til Sage USA, men de mente det var helt innafor å få den reparert her uten at det ville gå ut over garanti ellers senere. De har vel litt etterslep grunnet covid 19 og prøver sikkert å være litt runde i kantene. Er ikke noe voldsom hast. Ferietider og alt, men tenkte kanskje at hvis noen her kan, så vil det uansett gå kjappere enn om Sage skal sitte på den til 2023 liksom:D

Er nok ikke noe skade på selve klingen, er flaut å si det, men jeg glapp taket da jeg skulle adskille stanga og dro med stangringen. Den knakk vel ved ene foten. :89_clap:

Endret av Håvard Åsbø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Litt sein oppdatering, men tenkte det kunne være greit å logge det her. Sage brukte ikke fryktelig lang tid på å fikse ny stangring. Arbeidet var meget pent. Umulig for meg å se at den stangringen har vært knekt av. Fikk også et brev om at de tok regninga for reparasjonen. Så nok en gang veldig fornøyd med Sage sin service!

Endret av Håvard Åsbø
  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...