Gå til innhold

Kursing i underhåndskast


LarsV

Anbefalte innlegg

Hei! 

Går rett på det, jeg lurer egentlig på om noen kjenner noen eller vet om noen som kan være villig til å lære/kurse en middels nybegynner i underhåndskast og tørrflue spey. Jeg har fiska med flue I 4 år nå, og selv om spey går fint med 2-hånds, så sliter jeg fremdeles med en-hånds stanga. Jeg flytter til Oslo nå i august, men er da ikke fremmed for å reise litt. Dette er ikke en etterspørsel etter gratis hjelp, betaler gjerne for litt hjelp da jeg føler dette er neste steg videre i prosessen for meg. Så hvis noen kjenner noen eller kan selv, send meg gjerne en pm eller skriv her. Tenkte å ta turen opp i holmendammen nå til høsten, men vet ikke helt hva fremgangsmåten skal bli der ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Stokkebekk skrev (9 timer siden):

Hvis du gidder å kjøre til Bjørkelangen så kan jeg godt kjøre en kveld/formiddag på helgedag med litt kurs i underhåndskast. Kan også ta en bolk rettet mot praktisk fiske, rigging av fortom, valg av liner etc. Andre som evt. har lyst til det kan også hive seg på.

Det skal du ikke ser bort i fra at jeg gidder! Begynner i ny jobb nå som har bilutleie internt, jeg kommer tilbake til deg når jeg vet hvordan det funker (med mindre jeg får lånt meg en annen bil)!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...