Gå til innhold

Endelig orden på bindekrokene.


Terje Bendiksby

Anbefalte innlegg

Har irritert meg grønn på kroker som ligger i esker i en skuff. Vanskelig og holde oversikt. Brukt noen kvelder  på å sortere og legge det i plastbokser. Til de de minste krokene er er disse småboksene beregnet på å oppbevare perler og andre småting  ypperlig. Endelig oversikt og forhåpentligvis slutt på å finne enkeltkroker her og der.

D5C02A6C-484D-405E-9F8D-3B5DB7C79A4A.jpeg

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dem fra kina på noe som heter https://no.grandado.com/ . Trodde først jeg hadde blitt svindlet, pakka reiste kina rundt og forsvant.  Klagde og fikk en beklagelse og ny pakke på vei som kom fram.  Kosta 236 for to stykker med frakt. Eller du finner tilsvarende på eBay, noe rimeligere, ved å søke på 28 Slots Nail Art Tools Jewelry Beads Storage Box Case Makeup Plastic Organizer

 

28-Slots-Clear-Plastic-Empty-Storage-Box-Nail-Art-Rhinestone-Tools-Jewelry-Beads-Display-Storage-Box_compact_cropped.jpg?v=1570114059 28 Slots Klar Plast Tom Oppbevaringsboks Nail Art Rhinestone Tools Smykker Perler Display Storage Box Case Organizer Holder × 2
Endret av Terje Bendiksby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har fire krokbokser fra C&F som jeg i utgangspunktet synes er flotte. Har merket hvert rom med kroktype, og alt er hunky dory. MEN lokket er ikke tett nok. Kroker havner i andre rom enn de skal være hvis det ristes på. Og mister jeg boksen i gulvet og lokket går opp, ja da er alle krokene på gulvet (been there, done that). Så når jeg tar frem en krok, så må jeg trippelsjekke mot andre kroker at det faktisk er #15 jeg holder feks. Så de har gått fra hunky dory, til egentlig et lite irritasjonsmoment. Jeg klarer ikke å ha de i single esker, jeg må ha alt foran meg. Gidder ikke lete når jeg binder.

Må derfor finne noe nytt, og tenker noe slikt med single rom må være supert. Skal lete på den siden, og se om jeg finner noe kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...