Gå til innhold

Hammock proto


Tørrflua

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg kommet ganske langt med Hammock protoen min. Mye tid har godt med og jeg tror dette er faktisk noe som kanskje en produsent er interessert i. Derfor har jeg ikke lagt ut noen bilder og oppbygging her på forumet ennå.

Håper nå det er noen som er her inne som vet hvordan man bør gå fram så at man ikke sitter igjen med svarteper. Kanskje noen til og med kjenner en som jobber innenfor teltbransjen som er til å stole på.

Var i kontakt med Amok vdr noen forslag til små endringer på draumr, men fikk meget merklige svar og jeg tror den som svarte på mail kom rett fra skolebenken. Hele saken endte med at jeg ikke hadde lyst å hjelpe i det hele tatt. Så Amok blir nok ikke prioritert fra min side. Synd egentlig, da jeg liker måten de har løst hengekøyen sin på.

Send meg pm dersom det er noen navn eller telefonnummer som ikke kan legges her på forumet.

Endret av Tørrflua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Har nå kjøpt tarp for prosjektet. Gjort mange lim tester for å se hvilket lim som passer best. Gjort flere papir Hammock for å se proposisjoner og beste sammenføynings punkter, styrke. Myggnetting får vente til jeg ser at alt virker som det skal. Oppdeling av tarp blir i løpet av uka.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Ripstop i fra usa ble ikke en billig fornøyelse. Alt med avgifter mm. kom på ca 5500kr. Har da nok til 2 st. En som blir robust og en som blir endel lettere. Har startet på den robuste innimellom corona hosting. 
Her er det bilde av kutteskinner og stoff før kutting med loddebolt.

24A9341F-6ADF-4880-A2CB-67BC9CB9ED15.jpeg

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt! Imponerende rett og slett. Gleder meg til å høre hvordan sluttresultatet blir

Kona mi er kjole-og draktsyer-mester så om du legger inn litt nærbilder av sømmene så kan hun sikkert finne nok å plukke på😋

Endret av Truls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...