Gå til innhold

Erfaringer Loop Q


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg kjøpte en Loop Q ifjor, år nummer to som fluefisker og min erfaring er at den var mye bedre enn en billig guideline fly starter jeg først startet med. Kjente umiddelbart at det var en helt annen kvalitet, og jeg kastes fort lenger også (dette kan skyldes at jeg var relativt nybegynner). Vil si at det er en god stang til en god pris da den kommer med snelle og full pakke, ikke vær redd for å prøve.

Etter en sesong med Loop Q har jeg nå tatt på meg idiotbuksene og gått i innkjøp av en Hardy stang, så vi får se etterhvert om ikke Loopen blir helt erstattet. Noe av sjarmen med fluefiske tenker jeg må være å prøve og erfare utstyr og stenger. Skitt fiske! 

Endret av matsv
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til den prisen så er Q en veldig god stang. Jeg hadde den før som backup i 9ft 8. Grei å kaste med, men den manglet litt punch når det gjaldt lengde. Ser den har gått opp til kr 2800 nå (kostet 1900 før), så jeg ville ha sjekket ut om det ikke finnes enda bedre alternativer der ute. I det sjiktet der så ville jeg ha vurdert hardy shadow veldig sterkt.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...