Gå til innhold

Pensler til stangbygging


Terje Bendiksby

Anbefalte innlegg

Driver å monterer endel stenger som fra blanks jeg har hatt en stund . Gikk litt under radaren at jeg var i ferd å gå tom for favoritt typen av pensler for å få epoxy på surringene.  Lette på nettet lørdagskvelden først i Norge, så verden rundt og tenkte rekker ikke å gjøre de ferdig i påsken. I et siste forsøk endte jeg hos  en butikk som solgte via verdens største netthandel, som jeg ikke er så glad i. Våknet til en e-post om at de leveres meg i morgen onsdag. De kommer fra California og prisen med frakt litt høyere enn om jeg skulle kjøpt de f.eks på eBay fra kina , men kun 4kr pr pensel frakt inkludert og jeg kjøpte 80 stykker. Påske prosjektet reddet. Et annet tankekors er at amazon, ikke gjør det lett for norske og andre  nettbutikker med sitt enevelde og aggressive prisstruktur  og arbeidsforhold vil mange mene.           

Endret av Terje Bendiksby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersK skrev (3 timer siden):

Bra du fikk tak i pensler, Terje. Jeg kjenner følelsen.

Leverandør til mitt neste prosjekt blir nok Folden. Det ser ut til at han har eller skaffer det meste og til konkurransedyktige priser.  Har pensler også i to forskjellige størrelser: https://foldenflyfishing.no/produkt/engangspensler-gule/

Takk for tipset. Ingen grunn til å gå over bekken etter vann. Mitt 21-22 prosjekt  på stangfronten kommer nok til å hente noe derfra ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...