Gå til innhold

Anbefalinger til små hair stackere


Anbefalte innlegg

Hei hei, i disse tider vi ikke kan gå i fluesjappa selv å titte. Er det noen som kan anbefale en hair stacker til hår ment for comparaduns og slikt fra størelser 12-14 og nedover til 18-20? Har en renzetti large men også en loon zippy small, men de de små korte hårene bare velter ut og det er DRIT irriterende :)

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har C&F sin, og den er jeg veldig fornøyd med. Den kjennes bra og solid ut i hånda, samler håret i en veldig fin liten bundt (tenker hullet man tar ut hårene av er knappe fem mm i diam.) Den koster jo absurd mye for en liten metalltube, men jeg er veldig happy med kjøpet. Gero fx har ikke samma inne, men en 2-i-1 sak som også ser snasen ut. SF har produktside for den jeg har, men åpenbart ingen inne de heller.. Link

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja riktig, jeg trenger jo bare en til smått nå, siden jeg har en svær og en litt mindre som sikkert hadde funket om hårene ikke var så korte. Hadde tenkt å bestille en sånn en til 25$.  Men så er det jo 40$ shipping fra over atlanteren om dagen, så det gidder jeg ikke.

galloup.thumb.jpg.f2e7acfc0e236128844e13972aa2e228.jpg

 

Endret av Testicular Momentum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...