Gå til innhold

SA amplitude vpt 2.0


bigbluetrond

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nytt snøre i Vpt 2.0 i år. Hadde hørt så mye skryt av dette snøre. Er tilhenger av SA snører, har brukt High water i mange år nå. Men jeg må si jeg ble litt skuffet. Snøret virker veldig tungt,  nesten så jeg mistenker at det er feil merket. Dette er ett WF- 4 F snøre. Er det noen andre som har erfaring med det samme?

Endret av bigbluetrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse snørene er vel beregnet på raske stenger vel ? Jeg har en Sage ( moderat rask) og en Winston som er mykere ( begge firer)

Prøvde snøret på Sage'en og følte at jeg måtte jobbe for å holde snøret oppe. Mulig det er en vane sak, men jeg følte det litt stressende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bigbluetrond skrev (18 timer siden):

Disse snørene er vel beregnet på raske stenger vel ? Jeg har en Sage ( moderat rask) og en Winston som er mykere ( begge firer)

Prøvde snøret på Sage'en og følte at jeg måtte jobbe for å holde snøret oppe. Mulig det er en vane sak, men jeg følte det litt stressende.

Hvilke av disse snørene mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de fleste snørene i Amplitude serien er en halv klasse over normalt.

Hvis det er noen som har noe tips om ett snøre som har de kvaliteter som nevnte snøre, men som er litt lettere så tar jeg gjerne imot tips. Fisker mye i stille vann så lite minne er en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bigbluetrond skrev (4 timer siden):

Virker som de fleste snørene i Amplitude serien er en halv klasse over normalt.

Hvis det er noen som har noe tips om ett snøre som har de kvaliteter som nevnte snøre, men som er litt lettere så tar jeg gjerne imot tips. Fisker mye i stille vann så lite minne er en fordel.

Kanskje passer det fint å gå ned en snøreklasse, om du er fornøyd med alt unntatt vekra på snøret..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...