Gå til innhold

Nåken so kan bruke kork eller deler av denne?


Anbefalte innlegg

Det der kan bli en perfekt kost til å sope med... Jeg har en DH stang bunndel med påmotert kost til å feie.. Veldig koselig. Eller..

Er du litt kreativ så lager du en skikkelig tøff dassrullholder av den der. Kapp foran korken, tre det innpå ei jernramme... la dassrullen være på korken og sett på ei snelle med mye tanntråd så gjør du et par ting på en gang. Tenna først så dassrull. :8_laughing:

Det kjedeligste alternativet er blomsterpinne.

Sorry.. .måtte bare... Tipse litt. Stenger og annet vi ikke bruker kan jo gjenbrukes og da får vi gjerne saker med litt sjel.

  • Haha 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn litt saklig, så er det bortimot umulig å få korken av stangen pent nok å bli gjenbrukt. Snellefestet, kanskje, men denne har nå verdi av noen hundrelapper. Best gjenbruk er å finne noen som har en ødelagt bunndel av RSI906...

Ellers er det jo uendelig med muligheter som en ikke-stangdel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bounce skrev (4 timer siden):

Sånn litt saklig, så er det bortimot umulig å få korken av stangen pent nok å bli gjenbrukt. Snellefestet, kanskje, men denne har nå verdi av noen hundrelapper. Best gjenbruk er å finne noen som har en ødelagt bunndel av RSI906...

Ellers er det jo uendelig med muligheter som en ikke-stangdel...

Eg har ingen erfaring med stangbygging, eller demontering.  Men problemet med bunndelen er at de mangler den delen som holder snella på plass. Uten den er bunndelen ubrukelig til fiske. Men kan fikse meg ein fancy kost som Rune nevnte, må bli brukt til nåke 😄

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...