Gå til innhold

Loop Opti Reach Floating - Erfaringer??


Daniel L

Anbefalte innlegg

Hallo!

Er på utkikk etter noen nye WF-liner til årets sesong, i klasse 4 og 5. Har bestemt meg for at jeg skal forsøke å unngå linene som er priset over 1000-lappen.. Er det noen her inne som har fått testet de nye linene fra Loop? Og da kanskje spesielt Opti Reach Floating? Denne i klasse fire har en klump på 12,2m og en klumpvekt på 12g. Er tenkt som en allround-line for fiske i elv og stillevann. Om det er noen som har erfaring med andre liner i samme prissjiktet så kom gjerne med forslag!

Daniel 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke prøvd Loop-lina. Vil anbefale deg å prøve GL Fario Distance. Fabelaktig line på lange kast. Men det fine er at lina også er helt krem på medium og korte kast! Glir best under kalde forhold, og kan bli litt trå i tropevarme.

Ellers har jo Barrio flere liner som er gode og prisgunstige. 

Endret av Jarle TL
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jarle TL skrev (17 timer siden):

 

Ellers har jo Barrio flere liner som er gode og prisgunstige. 

Har du prøvd de som han selger nå ?

De har hatt tom butikk i stort sett hele perioden med covid. Og nå ser det ut som de har byttet produksjon sted også. Håper de får opp utvalget , for det var bra liner til latterlig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars p skrev (18 minutter siden):

Har du prøvd de som han selger nå ?

Nei dessverre. Det er lenge siden jeg kjøpte liner hos Barrio. Men har vært fornøyd med de jeg har fått ja! Får håpe at produksjonen holder samme kvalitet fremover da.

Det er store utfordringer med leveransekjedene i de fleste businesser om dagen! Man må jo nærmest kjøpe seg opp lagre med nødvendigheter når man først finner det man leter etter!

 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere gode svar! Akkurat nå har jeg bestilt den gode gamle GL Experience i klasse 4 samt Loop Opti Reach Floating i klasse 5 som er på vei i posten. Etterhvert blir det å teste ut den nye GL Fario Cdc lina i klasse 5 når Stonefly får den inn etter påske... 

Endret av Daniel L
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars p skrev (2 timer siden):

Har du prøvd de som han selger nå ?

De har hatt tom butikk i stort sett hele perioden med covid. Og nå ser det ut som de har byttet produksjon sted også. Håper de får opp utvalget , for det var bra liner til latterlig pris.

Jeg har kjøpt det nye smallstream. Virker veldig bra, men prøvd det veldig lite. De er produsert på Cortland nå.

Aberet var at bestillingene nå ble lagt på toll og moms, så de ble ikke like billige som de var.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok sikkert flere barrio liner,  kanskje, men neppe til fordums priser.  Men når den engelske produsenten,som også lagde for Hardy og Greys (tror de hadde store eierandel i fabrikken) , forsvant så ble det over atlanteren for Barrio. Jeg kjøpte en loop line i vinter på facebook fra dem. Den hadde akkurat den spesifikasjonen jeg var på jakt etter. Den ble sendt fra Sverige med med svensk moms så kom tollgebyr og moms i tillegg. Så det ble et bra men dog dyrt eksperiment og lina den er produsert av Rio. 

 

Endret av Terje Bendiksby
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...