Gå til innhold

alt pakket å<klart for ny tur


altalaks

Anbefalte innlegg

ble 5storlaks mellom 8-16,5kg første døgnet pluss 7grills mellom 2og3kg og noen ørret. fikk min største for året så det var jo artig :D de 2 andre døgnene gikk ikke så bra p.g.a veldig lav vannstand,ble 7grills der. skal få satt inn bilde fra første døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 5storlaks mellom 8-16' date='5kg første døgnet pluss 7grills mellom 2og3kg og noen ørret. fikk min største for året så det var jo artig :D de 2 andre døgnene gikk ikke så bra p.g.a veldig lav vannstand,ble 7grills der. skal få satt inn bilde fra første døgnet.[/quote']

 

Rimelig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 5storlaks mellom 8-16' date='5kg første døgnet pluss 7grills mellom 2og3kg og noen ørret. fikk min største for året så det var jo artig :D de 2 andre døgnene gikk ikke så bra p.g.a veldig lav vannstand,ble 7grills der. skal få satt inn bilde fra første døgnet.[/quote']ett døgn i Alta....mistet i tillegg 3storlaks etter lang temming :?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
det er ikke så lurt å være på dette forumet her...

man ender opp med å bli misunnelig hele tiden :)

får glede seg på andres vegne :D

GRATULERER!!!!!!!! :D:P:D

går ann å søke på kort vet du...neste sommer kan det være deg det er avbildet av med flere laks :D sjangsene for å få laks i alta når man først har klart å få kort er ganske gode ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så lurt å være på dette forumet her...

man ender opp med å bli misunnelig hele tiden :)

får glede seg på andres vegne :D

GRATULERER!!!!!!!! :D:P:D

går ann å søke på kort vet du...neste sommer kan det være deg det er avbildet av med flere laks :D sjangsene for å få laks i alta når man først har klart å få kort er ganske gode ;)

 

Hehe :D

Får prøve det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nok klart å ordne noen døgn i elva hvis noen hadde lyst å fiske her oppe..

 

Flott altså !! Tar gjerne noen dager i Mikkeli først i juli \:D/ Har vi en avtale ? :D

 

Rolf J. Fjærbu

mikkeli deler mam ikke med noen laugh.png' alt=':lol:'> men har alltids en del kort i ner elva..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 5storlaks mellom 8-16' date='5kg første døgnet pluss 7grills mellom 2og3kg og noen ørret. fikk min største for året så det var jo artig :D de 2 andre døgnene gikk ikke så bra p.g.a veldig lav vannstand,ble 7grills der. skal få satt inn bilde fra første døgnet.[/quote']

 

Flaut å se folk med så lite mellom øra :roll: hørt om å begrense seg?? :evil:

 

dust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 5storlaks mellom 8-16' date='5kg første døgnet pluss 7grills mellom 2og3kg og noen ørret. fikk min største for året så det var jo artig :D de 2 andre døgnene gikk ikke så bra p.g.a veldig lav vannstand,ble 7grills der. skal få satt inn bilde fra første døgnet.[/quote']

 

Flaut å se folk med så lite mellom øra :roll: hørt om å begrense seg?? :evil:

 

dust

hadde du noen gang vært i nærheten av antall gjennutsatte laks pr.sessong som jeg har,så hadde du gjerne kunne kalt meg det du ville...men har bare denne sommeren sikkert satt ut ti-tolv laks pluss minus 10kg,syns du kan roe ned språk bruken din mister lakse ekspert med så mye mellom ørene..... :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...