Gå til innhold

Ny Fluedatabase og Klekkedatabase


Anbefalte innlegg

Fluedatabasen og Klekkedatabasen var noe som vi lagde for mange år siden, i 2011 mener jeg. Jeg kodet alt fra scratch med PHP, og synes løsningen var veldig flott. Den har jo fungert bra i alle disse årene, men ser at ting kunne vært modernisert. Jeg kodet om hele greiene for 4-5 år siden, og har prøvd å få det mer "integrert" i resten av forumet. Det har funket sånn høvelig greit.

Problemet har vært at hver gang forum-softwaren har fått en større oppgradering, må det ha blitt gjort ganske mye rundt disse databasene. Det funker ikke lengre da det tar for mye tid hver gang, og jeg har derfor gjort om hele greiene. All den gamle koden er kastet, og vi bruker i stedet standard funksjonalitet i forum-softwaren. Det betyr nok at ting ikke er like fleksibelt lengre, men mye av funksjonaliteten er beholdt. Noe måtte dessverre kastes på båten, men tror nok vi skal klare oss.

Si gjerne fra om dere ser noe bugs i de nye databasene, så skal vi få fikset det. Er det funksjonalitet som savnes veeeeldig, kan vi se om det kan finnes andre løsninger.

  • Lik 1
  • Takk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...