Gå til innhold

23,2kgs laks tatt i natt..


altalaks

Anbefalte innlegg

Den fisken var ikke mye fin.... Den hadde gjort større nytte i elva' date=' enn på en treplanke på land.... :shock:[/quote']

 

Dust ;) Guttungen er 10år og har fått en fisk som er like stor som seg selv, klart den skal opp av elva:-)) Og så er det jo en hannlaks!!

 

Hilse guttungen og gratulere han, JEG ER MISUNNELIG laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest Henning

Trenger ikkje kalle folk for dust fordi om dei har eit anna syn på ting en deg sjøl!! ;) Det er vel ingen lov som sier at folk ikkje kan vere uenige?.................Det ante meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikkje kalle folk for dust fordi om dei har eit anna syn på ting en deg sjøl!! ;) Det er vel ingen lov som sier at folk ikkje kan vere uenige?.................Det ante meg :)
skjønner at det kan være usaklig at han skriver "dust" men jeg er faktisk helt enig med han..jeg har "nesten" laksefiske som yrke i perioden juni ut august og det er så utrolig mye uvitenhet ute å går i dette forumet hva laks og laksefiske anngår,at jeg orker ikke ta opp flere tema selv lenger.greit at man uttaler seg om ting man har litt peiling på,men her er noen få som kun er ute etter å kvervulere,personer som i mine øyne er på barne nivå hva innsikt i laks og fluefiske etter arten anngår og da kan vedkommende heller prate om bekkørret og andre lignende arter som kan samenlignes.sånn der fikk jeg sagt det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

altalaks,

skjønner at det kan være usaklig at han skriver "dust" men jeg er faktisk helt enig med han..jeg har "nesten" laksefiske som yrke i perioden juni ut august og det er så utrolig mye uvitenhet ute å går i dette forumet hva laks og laksefiske anngår,at jeg orker ikke ta opp flere tema selv lenger.greit at man uttaler seg om ting man har litt peiling på,men her er noen få som kun er ute etter å kvervulere,personer som i mine øyne er på barne nivå hva innsikt i laks og fluefiske etter arten anngår og da kan vedkommende heller prate om bekkørret og andre lignende arter som kan samenlignes.sånn der fikk jeg sagt det.

 

Det kan eg vere enig i, men ein kan diskutere ALT inne fiske uten å kalle nokon for verken det ein eller det andre. det var berre det eg ville ha fram.

 

Eg liker ikkje laksefiske sjøl, men ingen er idioter fordi om dei driver med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikkje kalle folk for dust fordi om dei har eit anna syn på ting en deg sjøl!! ;) Det er vel ingen lov som sier at folk ikkje kan vere uenige?.................Det ante meg :)
skjønner at det kan være usaklig at han skriver "dust" men jeg er faktisk helt enig med han..

 

Dust eller ikke...Jeg synes det var "dust"-sagt... laugh.png' alt=':lol:'>

Å kritisere 10-åringen for å ha tatt opp sin livs fisk er jo bare helt sjukt :?

Det beviser hvor lite peil man har ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...