Gå til innhold
  • 0

Fluebindere på Nesodden eller omegn?


Julie

Spørsmål

Hei. Jeg prøver lykken her inne da jeg leter etter entusiaster som vil lære bort 😊 jeg ønsker å lære å binde fluer og se om det er noe jeg kommer til å fortsette med og bygge videre på. I første omgang så er det ønske om å bruke materialer jeg har, etter egne fugler og dyr, og etter jakt. I tillegg har jeg et ønske om å overaske en med fluer fra meg, jeg driver ikke med fluefisking... enda 😉 

 

Og ja det er kurs rundt om, men det er alltid på tidspunkt jeg fast er på jobb. Så håper å møte på en entusiast her inne 😁

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Hei ja, jeg bor på Nesodden. Og er nå på vei hjem fra fluebindekveld på Nordisk Fiskeutstyr. De er en butikk som holder til ute på Lysaker Brygge. Og selv om de gjerne selger utstyr og bindesaker, tror jeg ikke de har noe problem om du tar med eget hår og pels.

Jeg har ikke lett så nøye, men de samler folk fra en del rundt omkring så jeg er ikke så sikker på om det er fluebindekvelder på hvert eneste nes og odde. Oslo Sportsfiskere har også fluebindekvelder på Vak lenger inn i Oslo, men for meg er Lysaker greiest.

Nordisk Fiskeutstyr legger ut om fluebindekveldene sine på Facebook, så du kan søke dem opp der. Ellers svarer de sikkert også på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...