Gå til innhold

Hund i belly


Runar Dankel

Anbefalte innlegg

Driver og titter litt på belly og lurer på hvor mye plass det egentlig er i dem. Vil det være stor forskjell på Outcast FAt Cat og Guideline Drifter mtp plass? Har også planer om å ha med en medium hun i den. Planen er at han skal chille enten bak sete eller på den ene siden. Er dette realistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt veldig glad i belly, men det er veldig begrenset plass. Selv i den vesentlog større savagegear highrider 170 som jeg har så er det plass til meg selv og en liten ryggsekk. Om du tenker å ha med hund, så bør du kjøpe båt. Det er ikke plass, og jeg ville ikke satset på at den ikke var full av hull etter klør etter kort tid. Belly er en enmannsfarkost, og knapt nok det.

Endret av Truls
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runar Dankel skrev (5 timer siden):

Planen er at han skal chille enten bak sete eller på den ene siden. Er dette realistisk?

Kan ikke tenke meg at det funker noe ålreit. Bak setet er det jo proppfullt av vann, i alle fall på min. På siden går ikke an, du skal jo fiske. Du kan jo evt frakte ham i den da, for å holde ham i nærheten der du skal fiske. Bind han til et tre og dra inn og kos litt med ham titt og ofte :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig nysgjerrig på problemstillingen.  Som mye annet , har amerikanere en løsning og egen flytering til hund. Hvor praktisk det er vet jeg ikke. Men her er det: 

An exciting and fun day at the river with your dog sounds great, but it’s even better when you have a durable river raft for your dog to ride in or tow behind a small boat. Most normal pool, lake, or river tubes won’t work because your dog’s claws and teeth will pop them. You’ll want to be sure the material is durable enough for your dog.

Many pet parents enjoy the outdoors and bring their dog along to enjoy the fun in the sun. Splashing around in the local river or lake is an excellent way to cool off during hot summer months. Alternatively, you can float down a lazy river with your dog behind you in a tube. Dog’s enjoy the water and will certainly enjoy floating in a tube with or next to their owners.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte chatGPT, men har ikke peiling på hvor rett den har:

Det finnes flere merker som produserer bellybåter for hunder, her er noen av de mest kjente:

  • AirDog
  • Sea Eagle
  • HULK BOAT
  • Outcast
  • Bellyak
  • Aire

Dette er bare noen av de mange merkene som produserer bellybåter for hunder, så det er best å undersøke forskjellige alternativer for å finne den som passer best for dine behov og ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fl

Runar Dankel skrev (11 minutter siden):

Nå snakker vi!

Fant du noen egne flyteringer for hund også @Terje Bendiksby?

Disse får du kjøpt på amazon. com. Uansett hva en en mener om amazon , er det oftest eneste og billigste måten å få noe over dammen.:https://www.thegoodypet.com/best-pool-raft-floats-for-dogs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...