Gå til innhold

Hvordan var Rena i helga?


fisherman

Anbefalte innlegg

Vet det er en del av dere som var i Rena i helga.....hvordan gikk det?

 

Det var ikke bra :evil: Regulanten fant ut at i helga var det fint å kjøre opp vannstanden. Med en meter, fløyt med tømmer, kvist og løv i elva...

 

Ble tatt noen fisker på Fredag, var noe baetis men det tok aldri helt av.

 

Brukte mesteparten av tiden i fluesona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom på søndag en tur. Helt begredelig! Så tre-fire vak på seks timer, og de var selvfølgelig på motsatt side av elva.

 

Til slutt ble jeg så desperat at jeg bestemte jeg meg for å denge litt nymfe. Men ombestemte meg fort etter at jeg knakk S3'n i et forsøk på å få nymfa ut av en busk. Helvetes møkkastang! Tror det er bare en av fire deler som fortsatt er 100% på den stanga nå. Kjøpt i vinter.

 

Tror ikke det er bare Rena som er ræva om dagen. Har vært innom flere elver, og vannføringen har økt mye i det siste og det ser ikke ut som elvene har stabilisert seg enda med tanke på klekkinger og steady vakende fisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til slutt ble jeg så desperat at jeg bestemte jeg meg for å denge litt nymfe. Men ombestemte meg fort etter at jeg knakk S3'n i et forsøk på å få nymfa ut av en busk. Helvetes møkkastang! Tror det er bare en av fire deler som fortsatt er 100% på den stanga nå. Kjøpt i vinter.

 

Da var vi to som knakk stang i helga :evil: Men ny kommer i posten ;) Det Verste var at Erik Eikre kjørte forbi Rena noen timer før jeg knakk stanga. Med Bilen full av Streamstix :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom på søndag en tur. Helt begredelig! Så tre-fire vak på seks timer' date=' og de var selvfølgelig på motsatt side av elva.

 

Til slutt ble jeg så desperat at jeg bestemte jeg meg for å denge litt nymfe. Men ombestemte meg fort etter at jeg knakk S3'n i et forsøk på å få nymfa ut av en busk. Helvetes møkkastang! Tror det er bare en av fire deler som fortsatt er 100% på den stanga nå. Kjøpt i vinter.

 

[/quote']

 

Noen her på forumet som er fornøyd med S3'en? Har bare testa den en gang, synes det minner mer om en castingstang enn en fiskestang. Ikke noe feeling, bare power :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi to som knakk stang i helga Men ny kommer i posten Det Verste var at Erik Eikre kjørte forbi Rena noen timer før jeg knakk stanga. Med Bilen full av Streamstix

 

Hadde du truffet på'n så hadde vel hele lønna forsvunnet der og da....

Knakk også en stang i helga - kompisens ABU-greier... ikke store tapet, men litt flaut når det er noen andres.... :oops:

Snarumselva var også altfor stor vannføring i går.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...