Thomasny Posted May 11 Report Posted May 11 Hei, ja jeg klarer ikke å bestemme meg hvem jeg skal velge. Jeg har lyst på en lett pack jeg kan ta med i sekken når jeg skal på fjellet/skauen. Jeg har en guideline multi harness men syns den er lit klumpete å ha med seg. Så nå står det mellom Guideline Experience Chest Pack eller Patagonia Stealth Switch Pack 5L 😁 hva er det dere har med derre på tur ? Tar også gjerne i mot noen tips
Jarle TL Posted May 21 Report Posted May 21 Jeg bruker en minimalistisk chest pack med en til to fluebokser i marka. I elva har jeg en vanntett hip pack med flere fluebokser. Fungerer bra for meg. Har prøvd vester, men faller alltid tilbake på pack. Aldri prøvd sling pack. 1
Testicular Momentum Posted May 21 Report Posted May 21 Sling er helt greit, men det er irriterende i marka om du vil ha med litt mat og en gasskanne osv. Da frister det med en liten sekk i tilegg, men da er de i veien for hverandre. Jeg syntes det er helt kurrant når man er ute og vader men har bil eller en camp i nærheten.
RolvS Posted May 22 Report Posted May 22 Jeg brukte en Patagonia Atom sling i flere år. Den er åtte liter, og jeg hadde plass til det jeg ønsket av stæsj samt matpakke og en liten thermos. Men med en gang jeg ønsket “bitte litt mer” på tur, ble den knapp. Så nå er det sekk og GL Experience vest som gjelder. Jeg har kjøpt en chestpack (visions mycket bra) som jeg skal teste i elva i sommer - denne fungerer også bra sammen med sekk. Sitter høyere på brystet, så man kan vade dypere uten at stæsjet blir vått.
Thomasny Posted May 22 Author Report Posted May 22 Jeg gikk for guideline sin 😊 har ikke fått prøvd den enda. Men jeg syns den var lett og fin så tenker det blir perfekt på fjellet/telt-turene 5
Recommended Posts