Eirik N Heim Posted July 6, 2025 Report Posted July 6, 2025 Hei, Er på en jobb på Røst hele juli og via en kollega mente han det var mulighet for bra fiske med flue, så tok med meg noen stenger. Vet jo det er bra havfiske her, men er nylig bitt av fluefiske og ønsker ikke være avhengig av båt om mulig. De få lokale jeg har snakket med sier de ikke har hørt noe om fluefiske. Henger fortsatt på et lite håp. Noen som vet noe? 1
Eirik Rusten Posted July 7, 2025 Report Posted July 7, 2025 Kjenner ikke til Røst i det hele tatt, men er vel bare å spørre folk på den lokale Jokern om det kan fiskes med stang fra land noe sted. Om det er flue eller sluk trenger de jo ikke tenke på. Vil tro det er sjanser på torsk, sei og sjøørret i massevis?
Terje Bendiksby Posted July 8, 2025 Report Posted July 8, 2025 (edited) Skulle vel ikke være noe i veien for å fiske , især hvis du får flua litt ned i vannet.alltid spennende å prøve noe nytt. Edited July 8, 2025 by Terje Bendiksby
Eirik N Heim Posted July 22, 2025 Author Report Posted July 22, 2025 Alle lokale påstår det ikke er fiskbart. Nå var hele forrige uke så vindfullt at jeg ikke har fått testet uansett. Får se nå. En uke igjen.
Recommended Posts