Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeg har akkurat funnet meg en Stickman rod P5 #5 og leser mye av det som rek er SA trout snøre men her finnes mye varisjoner. Noen som har erfaring med denne rett så ukjente stang?  Fisker mye med DT på 4 stanga, så vil ha noe variert men som stanga responderer godt med.
 

Tips? 😅 

Edited by per hansson
  • 2 weeks later...
Posted

Kjenner ikke stanga, men hva med å prøve en DT (eller longbelly) siden du er vant med en? Internet orakeln forteller at P5 er mer mot medium, som vanligvis rimer godt med lengre belly.

×
×
  • Create New...