per hansson Posted May 11 Report Posted May 11 (edited) Jeg har akkurat funnet meg en Stickman rod P5 #5 og leser mye av det som rek er SA trout snøre men her finnes mye varisjoner. Noen som har erfaring med denne rett så ukjente stang? Fisker mye med DT på 4 stanga, så vil ha noe variert men som stanga responderer godt med. Tips? 😅 Edited May 11 by per hansson
Bounce Posted May 25 Report Posted May 25 Kjenner ikke stanga, men hva med å prøve en DT (eller longbelly) siden du er vant med en? Internet orakeln forteller at P5 er mer mot medium, som vanligvis rimer godt med lengre belly.
Recommended Posts