Gå til innhold

Døgnfluering


André F. Aubert

Anbefalte innlegg

Gjest nicolaj brekke

hehe.. jeg så det selv akkurat. Hva med stankelbein str 10 og 12 i brune nyanser med cdc. Neida..

Noen av de fluene det går mest for min del er PT nymfer, vanlige parachuteduns, HC med kulehode og uten, klinkhammere, mygg, myggpupper. Hva med en klinkhammerrunde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnflue duns har vært med en gang tidligere :)

 

http://www.fluefiskesiden.no/modules.php?name=div&op=viewarticle&artid=3

 

Så dere må finne på noe annet slik at vi andre kan ha noe spenennde å¨se på :)

 

Du vet det Hwermansen at du kan ikke bare sitte på din store høye hvite hest og le av oss andre som prøver å lære litt.. :) Kanskje du kan bli med du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert R

Hei folkens

 

Hvorfor ikke binde noen skikkelige imitasjoner slik som tsjekkernymfer istedenfor derre dumme simple imitasjonene alle har i boksen.

 

Prøv å gjøre noe annet da....... :evil:

 

 

Lurer på om jeg satte fyr på bålet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

 

Hvorfor ikke binde noen skikkelige imitasjoner slik som tsjekkernymfer istedenfor derre dumme simple imitasjonene alle har i boksen.

 

Prøv å gjøre noe annet da....... :evil:

 

 

Lurer på om jeg satte fyr på bålet :mrgreen:

 

bare å starte egen greie det vet du. sikkert mange som blir med der óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Her ligger det an til tre forskjellige ringer. En døgnflue, en svømmende vårfluepuppe og en sjøørret. Også forslag til en Czechring. Hva blir det til. Skal vi dele oss opp eller skal vi delta på alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Ta svømmende vårfluepuppe nå, så tar vi SØ fluene seinere når andre er med.

Ta ein ting av gangen, da det blir lettere å holde3 styr på og vårflueringen er allerede godt igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

nicolaj brekke,

 

 

 

Her ligger det an til tre forskjellige ringer. En døgnflue, en svømmende vårfluepuppe og en sjøørret. Også forslag til en Czechring. Hva blir det til. Skal vi dele oss opp eller skal vi delta på alle sammen?

 

 

Mitt svar var tenkt til dette innlegget. Var ikke meningen¨å skape meir forvirring eller trø noen på tærne :)

 

Skal holde meg borte, og starte ein ring med SØfluer litt seinere :):)

Nå er vi midt oppe i ein myggring, og så startes det Vår/døgnfluering.....så da venter eg med SØringen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Eg vil vere med, men lurer på om det kanskje er lurest å vente til folk er ferdige med svømmende vårfluepupperingen.

Men vist vi klarer å skaffe 10 stk så er eg med eg :D:D:D

 

Vi kan vel ha fritt valg av SØ fluer, slik at det blir litt reker, litt zonkere osv :D:D

Eg starter ein ny tråd så eg kalle SØring, så sjekker vi ka respons det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil vere med' date=' men lurer på om det kanskje er lurest å vente til folk er ferdige med svømmende vårfluepupperingen.

Men vist vi klarer å skaffe 10 stk så er eg med eg :D:D:D

 

Vi kan vel ha fritt valg av SØ fluer, slik at det blir litt reker, litt zonkere osv :D:D

Eg starter ein ny tråd så eg kalle SØring, så sjekker vi ka respons det blir.[/quote']

 

Sweet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...