Gå til innhold

Sette inn bilder 1


Anbefalte innlegg

Hei. Det der med bilder ser ut til å være litt vanskelig for jeg ser ikke bildene og får følgende feilmelding når jeg forsøker å klikke på lenkene for å se bilder:

 

--

The page cannot be displayed 

Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Try the following:

 

Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. The timeout may have occurred due to Internet congestion.

Check spelling: Check that you typed the Web page address correctly. The address may have been mistyped.

Access from a link: If there is a link to the page you are looking for, try accessing the page from that link.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Technical Information (for support personnel)

 

Error Code: 500 Internal Server Error. The parameter is incorrect. (87)

 

--

 

Jeg lurer på hva som skjer og om det er noe jeg kan gjøre for å unngå dette, men det virker som en intern server feil og det er jo ikke så lett for meg å endre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det der med bilder ser ut til å være litt vanskelig for jeg ser ikke bildene og får følgende feilmelding når jeg forsøker å klikke på lenkene for å se bilder:

 

--

The page cannot be displayed 

Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Try the following:

 

Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. The timeout may have occurred due to Internet congestion.

Check spelling: Check that you typed the Web page address correctly. The address may have been mistyped.

Access from a link: If there is a link to the page you are looking for, try accessing the page from that link.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Technical Information (for support personnel)

 

Error Code: 500 Internal Server Error. The parameter is incorrect. (87)

 

--

 

Jeg lurer på hva som skjer og om det er noe jeg kan gjøre for å unngå dette, men det virker som en intern server feil og det er jo ikke så lett for meg å endre på.

Laster du opp fra egen harddisk? Hvor stor er fila?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Berg

Hei Rune!

Jeg hører til de av brukerne som synes det nye forumet er toppers på alle måter. Nesten! Det ville vært enklere for oss som ikke er eksperter på å legge ut bilder om bildene vi henta fra egen hardisk kunne vist seg når man trykker på knappen for forhåndsvisning. Hvis dette er mulig da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...