Gå til innhold

Sette inn bilder 1


Anbefalte innlegg

Takker Waffer`n, men jeg er slik en data nørd, at sist jeg skrev flickr, åpnet det seg noen sider, med så mye delikat, at jeg ikke var folk på et par dager ;-)

Har noen kompiser, som skal få hjelpe meg med dette:-)

Har en del fluemønstre og bindeteknikker/materialebruk, jeg har lyst til å dele:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

GRRR, kjenner at jeg blir helt oppgitt over hvor forbasket mye kjafs man må gjøre for å legge ut et bilde...

Man vil så gjerne, men det blir for mye ball....!

Når man ikke er god på dette, blir det for komplisert >:(

Neida, dette er like enkelt som å åpne en melkekartong  ;)

Har du bilder lagret på et annet nettsted, det være seg flickr, facebook, osv, så høyreklikker du på det aktuelle bildet, kopier bildeadresse, og klikker på "image" knappen over smileyene her, får så å kopiere inn bildeadressa i parentesene som kommer opp  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du må kopiere bildenettadressen og lime den inn sånn : her skal adressen [/img     Sleng på en ] bak siste img så er du i mål. Eller trykk på det lille ikonet som viser ett bilde (nr 2 fra venstre) over smileys der du skriver innlegg.

Bildenettadressen får du tak i ved å høyreklippe pila på bilde etter at du har valgt størrelse i flicker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Typisk at det bestandig skal være noe tull med deg, Robban ! Ødelegger hele forumet med syting og klaging over alt som var så mye bedre før krigen, og før det igjen.

Er det ikke bare å putte noe bilder inn i cd-skuffa, da ?

post-425-1397848269001_thumb.jpg

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk tilbøyelig til å la meg provosere av dette selv . . .

Tidligere var det kurant å bare trykke "kopier bildeadresse" på bildene man hadde på flickr og lime inn i kommetarfeltet her, og det funket som snus.

Nå får jeg ikke til å bruke bilder fra flickr her selv lenger, heller hhhandjob

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slapp vi å sitte her å kaste bort livet noe mere  lllol  

Begynner å bli gammel skjønner jeg når jeg blir sint av noe så lite he he he he he  hhhandjob 

Da får vi fortsette tullballet på Facebook isteden da  bbboobies  bbboobies  eller logge seg helt av nett  ppcrazyeyes 
Det var morro så lenge det varte  lllol  

Jeg stuper i barskapet isteden gggoodnight 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...