Gå til innhold

Sideoppdatering - hva ønsker dere?


Anbefalte innlegg

Gjest Jostein Berg

Hei Robin!

Jeg foreslo tidligere at opplastede bilder fra egen PC synes ved forhåndsvisning. Hvis dette ikke allerede er fikset, så kanskje du klarer å fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Berg

Siden jeg først er i det masete humøret, hva med å legge ut en funksjonsknapp som f.eks. "Svar"-tasten synlig selv om man ikke har logget seg inn? Selv leser jeg nye innlegg uten å logge meg inn. Finner jeg et tema eller et nytt innlegg interessant, så svarer jeg gjerne. Da hadde det vært greit å kunne trykke på "Svar"-knappen under det siste innlegget, slik at innlogginga skjedde videre derfra. Var det ikke slik på det "gamle" forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning: dette med filmsnutter har vi droppet nå i første omgang, det tar så utrolig mye plass på server, og trafikkmengden gjennom sidene blir vel store for vår serverlevrandør. Kan være det blir gjort noe med dette i fremtiden.

 

Jostein: det hadde jeg ikke lagt merke til før du nevnte det nå. Dette er et annet forum, så ikke helt de samme funksjonene. Er ikke så altfor mye jobb med å logge seg inn og svare, ikke mange tastetrykk ekstra. Eneste trøsten må vel være at det kommer til å komme en quickreply funksjon.

 

Dette er egentlig mer rettet mot nye nettsider, ikke mot forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Berg

Hei Robin!

Jeg er enig med deg i at det ikke er rare jobben å logge seg inn på annen måte. Jeg er veeeldig lat! ;D Tror jeg har blitt bortskjemt på grunn av de glimrende funksjonene ellers på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nekkablos

HYYYYYYYYYYYYY ;D

 

Vil først begynne med att jeg synes det her er en UTROLIG bra side :)

 

Det som hadde vært utrolig kult da er en fiskekonkurranse,om største fluefanget ørret??? ja harr og for den del:) og en liten premie til den som tar størst fisk....feks en caps med skriften "vinner av største flufanget ørret 2007" må seff ha med fluefiskesiden.no

Hadde vært dritstas det da og rusle rundt med den capsen;) hehe Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På forsiden, under 10 siste innlegg i forumet, så er det ganske smalt tittelfelt, sånn at ikke hele tittelen vises. Vet ikke om det er browseren min som gjør det, men det er det samme om jeg bruker internet explorer eller opera.

 

Det ser ut til at det er god plass til bredere tittelfelt el?

 

En annen ting jeg lurte på er om det er mulig, i lange tråder, å ha valget å vise hele tråden, slik at man slipper å trykke på 1, 2, 3 el. neste?

 

Kanskje det går uten at jeg har sett det.

 

Ellers syns jeg fortsatt dette er den beste sida på nett for ørretfiskerne!

 

Mvh. Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å få tilbake infoen om hvor hver bruker kom fra/bor(Det sto under avataren før)... Den savner jeg..

 

S

Enig!

D er jo litt relevant, egentlig, fordi man er jo alltid interressert i hvor folk kommer fra når de skryter av fangsten sin.. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ønske har jeg nå ordnet så dere kan lese igjennom alle innleggene i et emne på en enkelt side. Dette gjør dere ved å trykke "ALLE" på emner som har flere sider med svar/innlegg. Dette er en test fra min side i første omgang, fører det til at sidene går tregere så blir denne funksjonen fjernet og dere må igjen trykke dere frem til ønsket side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ønske har jeg nå ordnet så dere kan lese igjennom alle innleggene i et emne på en enkelt side. Dette gjør dere ved å trykke "ALLE" på emner som har flere sider med svar/innlegg. Dette er en test fra min side i første omgang, fører det til at sidene går tregere så blir denne funksjonen fjernet og dere må igjen trykke dere frem til ønsket side.

 

Det var ingen dum funksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Forslag:

 

1. Bytte til Invision Power Board (ja, det er lov å håpe)  :rolleyes:

2. Gjøre bildene som postes synlig for gjester.

3. Gi meg moderatorstilling. mm.. *gni seg i hendene*  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Forslag:

 

1. Bytte til Invision Power Board (ja, det er lov å håpe)  :rolleyes:

2. Gjøre bildene som postes synlig for gjester.

3. Gi meg moderatorstilling. mm.. *gni seg i hendene*  ;D

 

Denna har jeg ikke sett før nå, sorry.

 

1. Neppe, orker ikke mer pes med konvertering på en stund. Synes dette er helt kult.

2. Neppe, noen goder skal man ha som registert. De som ikke er med får nøye seg med light versjonen.

3. Det er ingen umulighet. Men da må jeg gå deg litt i sømma først da veit du  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...