Gå til innhold

Ny sø-ring


Sailfish

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke vente til etter påskeferien får å se om det er noen til som har lyst til å være med?

Om vi ikke blir så mange kan vi jo binde flere fluer 2-3 vær?

 

Du sender ut en pm til de som er med i ringen med din adresse så svarer vi med vår adresse så sendes fluene med ekstra frimerker til retur fluene?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er det greit for dere andre at vi får med en til, og så binder vi to fluer til hver?

 

Skal vi binde to forskjellige fluer til hver, eller skal vi binde to av samme flua til hver? Hadde vært kult å binde to forskjellige mener da jeg, blir nesten som om vi skulle ha vært tolv stykker i ringen i steden for seks ;)

 

Dette er den første ringen jeg er med på, så forslag tas imot med takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut til at det er flere som vil være med i denne ringen, så da foreslår jeg at vi forblir fem stk.

 

Her er et helt vilt forslag, hadde det ikke vært kult om vi binder 3 fluer til hver siden vi er så få?

(Det blir 12 fluer til sammen ;))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, respekterer det folkens ;)

 

Den endelige konklusjonen blir da at vi er fem personer i ringen, som hver og en binder to forskjellige fluer til hver og en av de andre.

(Da må du binde 8 fluer ;))(Fluene må være ferdig bindi i slutten av april)

 

Etter du har bindi ferdig fluene dine sender dere de til meg med et ekstra frimerke til returfluene.

 

Så sender jeg dere de ferdige settene.

 

Tror dette er riktig, hvis ikke er det bare å si ifra ;)

 

P.S. jeg sender dere adressa mi snart :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...