Gå til innhold

jonsvannet


steinulka

Anbefalte innlegg

D er noe som heter "gjedde vatnet (eller tjønna)" like ved veien på venstre side av jonsvatnet. har ikke fiska der selv, men regner med at d er gjedde der, ligger i navnet  ;D. koslig lite vatn

Men skulle gjerne likt å få vite om noen gode ørret vann i nærheten av jonsvatnet!  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ei gjedde i det vannet .. men ville satset på et et vann sin ligger ved vasselmoen pittelite men de som er dær er sulten..

 

spørr bonden som har tuftkjønna om hvordan det går dær snakket med han for mange år siden og da hadde han prøvd å få ut gjedda å satt ut ørret der og han snakket om stoor ørret, men sjekke med han, hestsjøen har også hatt brukbarfisk tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ved hestsjøen sammen med en kammerat, under en vulgata klekking! ;D  vi var desverre nybegynnere og hadde desverre ingen vulgata imitasjoner  :'(  fikk ingen fisk der og da, mulig jeg/vi prøver igjen i sommer.  jeg har forstått d sånn at vulgata klekker bare i utvalgte vann er dette riktig ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ei gjedde i det vannet .. men ville satset på et et vann sin ligger ved vasselmoen pittelite men de som er dær er sulten..

 

spørr bonden som har tuftkjønna om hvordan det går dær snakket med han for mange år siden og da hadde han prøvd å få ut gjedda å satt ut ørret der og han snakket om stoor ørret, men sjekke med han, hestsjøen har også hatt brukbarfisk tidligere...

 

Her?

Kart%20Vasseljevatnet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...