Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Hei.

 

Som deg Terje, så har du også peiling! ;D Jeg hører også på Wolfmother. Morsomt at det kommer ny musikk som kan matche de gode gamle. Det går også mye i Audioslave, Pearl Jam (de rolige låtene), The Black Crowes, Soundgarden, Dream Theater og gode gamle Budgie og Grand Funk Railroad, og må vel ta med litt gammel Black Sabbath.

 

Det er ikke slik at jeg hører på alt dette på en gang  ;D, men måtte bare nevne de alle.

 

2m

 

Wolfmother, Audislave, Pearl Jam, Soundgarden...............mine band alle sammen ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hører på min absolutte helt - Neil Young. For meg er Neil Young kongen.

Satt å digga denne låta hvor Neil Young spiller sammen med Pearl Jam. Ser Eddie Vedder koser seg glugg i hjel sammen med sitt store forbilde Neil Young.

Hadde jeg gjort også hvis jeg var Eddie ;D ;D

Utrolig fett å se Eddie vandre litt rundt smilende mens han digger den gamle mannen, for så å ta over mic`n selv. Eddie Vedder er forøvrig etter mitt syn en av rockens beste vokalister.

Fy f.......så tøfft å se en gammel mann som rocker skjorta av de fleste den dag i dag, sammen med en av de beste arvtakerene.

 

Terje!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Eg har laga meg ei fin liten liste her, som eg skal høre på nå når eg skal skrive timer fra jobben.

Den er som følgende.

 

-Deep Purple- 24 carat pure purple- Alle sangene (anbefales)

-ozzy - Old L.A Tonight-I just want U- See u on the other side

- Black Sabbath- Changes

-Jimi Hendrix- Litle wing

-Eagles- Desperado

-U2- Wake up dead man- Staring at the sun- pluss en del sanger fra Live from slane castle-

 

Det er MYE god musikk der ute, men de meste av god musikk er jo litt gammel da :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Reverend Horton Heat - 400 Bucks.... Lever fremdeles godt på konserten de hadde på John Dee i fjor. Vanvittig bra!

 

Forøvrig gleder jeg meg voldsomt til The Carburetors på John Dee i morgen.

 

Fast Forward Rock'n Roll!

 

Reverend Horton Heat ;D Elsker det bandet. "Bales of cocaine.... falling from the sky...Lalalalala.... "hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Nelly Furtado - All good things, umiddelbart fulgt av Gackt Redemption fra Dirge of Cerberus..;)

 

Japansk rock er fønni.

 

TM

 

 

Har du hørt Shonen Knife? Det er rocka damer ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...