Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat rukket å bli så gammel at jeg fikk med meg denne jenta i Disney's verden når sneipen var der. Har fått med meg diverse ting siden hu forlot Disney også :)
Jeg har samtidig i mange år smilt, og syngi med Dolly Parton på vei til jobb i mange år. 
Denne var helt ok faktisk fra Miley :) :) og flere etter denne :) 


  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff huff, nå er det sånn hver gang vi møtes greier igjen på tv'n. Her flyr jeg hver gang frem og tilbake for å fylle på litt fludium. Jeg prøver så godt jeg kan hver gang å tafse litt på hu  også , men det er helt meningsløst ;) Jeg er rett og slett ikke "hipp" lenger
Vi får minnes noen år tilbake når tafsinga og alt stemte he he he. 



 
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God damned Lars. jeg brukte engelsk så det får litt trøkk he he. men du har absolutt rett :)

Nå hører vi på en godlåt jeg og broder Glenn har drukket flere øl til enn de fleste på forumet er istand til å telle he he he he. 
Jeg drikker fortsatt en til minne om stan ridgeway, men har også en vin he he he he ;)  Skål Lars :)

 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvilsomt den beste gitaristen gjennom tidene. Litt stille av seg. Kjent for verdens beste gitarriff, men lite kjent for alt det andre, være sann mot seg selv, ikke gi inn  for andre. Gjøre det som i utgangspunktet man starter for, her selve musikken. Håper jeg dør før deg Ritchie Blacmore, eller så blir det tungt he he he he he ;)
Skål he he he  mmmoose 


  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...