Gå til innhold

En 15 år gammel rekord er slått...


Anbefalte innlegg

Hvis jeg må slå ihjel en 20 år gammal karpe bare for å få meldt fisken inn på "rekord" lista, da står jeg faktisk over.

Er fersk i gamet og har aldri utøvd catch`n release, men uansett så må dette være årets sitat fra en som utøver det. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må slå ihjel en 20 år gammal karpe bare for å få meldt fisken inn på "rekord" lista, da står jeg faktisk over.

Er fersk i gamet og har aldri utøvd catch`n release, men uansett så må dette være årets sitat fra en som utøver det. :rolleyes:

 

Kom rett fra hjertet den der..  :rolleyes:  ..

 

Jeg hadde to alternativer som dukka opp i skallen når jeg har landa de brasmene; Slippe ut, eller ta med til 900 liter`n hjemme. Kanskje den "bløtheten" ovenfor byttet har noe med at jeg i tillegg til å selge karper på hverdagene - har en haug av dem i kjeller`n...  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Faen..!  jeg sku ønske jeg hadde tid til å fiske litt mer ordentlig...!  fattern gidder ikke gjøre meg noested... å onkel vil ha meg med .. men da passer det alrdi for meg....!    :'(

åsså nå kan jeg jo nesten ikke fiske lenger.....!  ble påkjørt for 5 uker siden...! :'(  men men..  jeg skal i renaelva i helga.. prøve litt med fluestanga da... 

 

jaja.. gratz med rekorden da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Fikk diplom i posten for noen uker siden, og en liten tøylapp der står ett eller anna med "Norgesrekordholder" ;D

 

Lurer på om jeg skal dynke`n i head sement og bruke`n som nappindikator, eller rett og slett bare tegne av og tattovere`n på skinka! Forslag?  ;D ;D

 

Tattover`n på skinka, men såpass høyt at vi ikke ser`n når vi fisker tørt etter ørret i Rena ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D Hallo gamle grankongle!!!! Det der var jaggu på tide!! 15år siden, hmmm, da var du ikke rare gutten, men men.. Gratulerer så mye, måtte jaggu melde meg inn her og for å få gjort litt STAS!!!! på deg..:)

 

 

 

Hilsen Henning Moen

 

Henning på nett jo :D Halla din x-norgesrekordholder!

Jeg og mitt ække stort å gjøra stas på, men takk alikkavæl  :D

 

 

Gratulerer så masse må jo være litt stas 

Du må jo få noe ekstra i avertaren din nå!?

 

A` psss ;D Tror det holder med en tattovering jeg nå ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei Ole Marius. Det er vel ingen "bad feelings" hvis jeg skulle huke en brasme som overgår din nåværende norgesrekord?!

Har funnet meg en godplass som jeg tror er norges potensielt beste "rekordsted", for den som vil "rekke" på brasme å vederbuk da jeg har sett med egne øyne og fanget brasme på mark i 3,5 kg klassen på det "stedet"

 

 

MB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...