Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Var ut i dag fra 4 tiden til ni - ble endringer i planene så jeg dro ut på Fornebulandet.

Blåste godt i dag også - men absolutt overkommelig! Er merkelig dødt i området disse dager, også i dag!?

Endte opp med tre små blankiser iløpet av turen; to på runars Deceiver og en på cdc reke.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en liten tur i dag, sterk nordavind rett i fleisen...  Fisket fralandsvind på et strekk og det ble bare to 500 gram's fisker på rød glinsende tanglopper.............    Får håpe det blir litt endringer...  Legger ut noe bilder... ;D[attachimg=1][attachimg=2]

post-4001-13949882530524_thumb.jpg

post-4001-1394988253108_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom netopp hjem. ingen napp, ingen fisk :(

vinden var helt OK, og sole kom til og med fram.

så to fisk, den ene var en kilos-fisk, og den andre var ikke mindere en 4kg som var farget :o :o :o den hoppa så hele fisken var over bare 10 meter unna, og seff var den ikke intrestert i flua mi.

hehe fralandsvind, og vinden rett i fleisen. den var god WF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Nox og WF! ; :) ble en liten svipptur på meg til ytre Jeløy,ett kraftig drag i flua ble alt...nå skal jeg gnaffle fårikål og se på at Enga banker Brann ;D8) I mrg blir det tur til Skittfiske Sandefjord,ferga fra Strømstad med innlagte fiskepauser på veien.God Søndagskveld alle i hop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Nox og WF! ; :) ble en liten svipptur på meg til ytre Jeløy,ett kraftig drag i flua ble alt...nå skal jeg gnaffle fårikål og se på at Enga banker Brann ;D8) I mrg blir det tur til Skittfiske Sandefjord,ferga fra Strømstad med innlagte fiskepauser på veien.God Søndagskveld alle i hop!

Så du blir ikke med på en tidligtur etter bassen da? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten tur til hurumlandet idag med frithjof. kraftig nordadrag var selvfølgelig årsaken til den lille fangsten vi fikk i land ;D

vi hadde kontakt med flere fine fisker, men de ville bare ikke ta skikkelig idag. følgefisk og slåfisk, men ingen fastfisk.

deilig og være ute i fjorden igjen. fikk lurt opp en liten tass på 200g, men det var og det.

åh jo forresten, knakk stanga gjorde jeg og..herregud :-[ :'(

min nyinnkjøpte RS. *snufs* må skaffe en ny del nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur i dag jeg også men siden dette var min første tur i sjøen noen sinne har jeg hverken noen som helst peiling eller noe så ble hverken napp eller fisk..  :) Bare en deilig liten kveldstur med nydelig himmel og frisk vind. :) :) DEILIG!!! Prøver fort igjen i morra kveld.. Fint forum og Masse info forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en tur i dag jeg også men siden dette var min første tur i sjøen noen sinne har jeg hverken noen som helst peiling eller noe så ble hverken napp eller fisk..  :) Bare en deilig liten kveldstur med nydelig himmel og frisk vind. :) :) DEILIG!!! Prøver fort igjen i morra kveld.. Fint forum og Masse info forresten..

Velkommen til forumet :)

Ser ut til at du ikke har lange turen til Jeløya, så du får koble deg opp mot gutta der borte så skal du se at det fort blir noe i håven  ;D

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=14016.660

Hadde store planer om å lure meg ut en tur i helgen, men ølfestivalen fredag la en demper for formen på lørdag. I dag har det bare vært kaos....  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen fisk på kveldsturen i dag; mye folk ute i kveld!

Takker for en hyggelig tur i kveld Martin  :)

Takk det samme, pleier sjelden å være folk der vi møttes faktisk. Har sikkert sammenheng med at det er helg. Lite fisk ja og undrer meg over det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var en tur på Syd Koster i helga med jobben. Har ikke vært der med fiskestang før så Øya ble på en måte gjenoppdaget med nye øyne. Mange plasser som virket lovende. Jeg fikk en del ettermiddagstimer torsdag og fredag til fiske. Det blåste jo hatter og høy hele helga så kastinga var utfordrende. Men med riktig posisjon i forhold til vind så gikk det greit. Fisk var det værre med. Jeg hadde ingen kontakt med fisk på de to fiskeøktene. Da fisket jeg av både strømpartier mellom holmer og rundt odder samt flere grunne bukter med "riktig" bunnforhold. Resten av kollegaene kom tilbake fra havfiske og viste stolt frem mobilbilder av torsk godt under minstemålet. :D

Ser allerede frem til neste mulighet på onsdag, og treffet på Jeløya om et par uker. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster skal være en bra sjøørret sted...  Leste i et i et fiskeblad for litt siden og da ble det tipset om at Koster var bra, ihvertfall på vårparten, men hvem gidder å dra så langt med bil og ferge for å fiske sø, ikke meg ihvertfall, men når du er der med jobben, da må man utnytte mulighetene...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm sjekket yr nå; ser ut til at det blir en tur ut igjen i kveld  ;) Andre som skal ut på Fornebulandet i kveld?

Apropos Fornebulandet.. Hvor kan man parkere der nå? I sommer gravde de opp hele plassen nede ved Statoil-stasjonen så vidt jeg vet..

skal vel være mulig og parkere ved telenor arena så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...