Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

By the way;noen som har erfaring med SA Stillwater nå i kulda?

Jeg brukte det snøret lørdag og søndag forrige helg og da var det jo enda kaldere. Fungerte helt fint selv om det dannet seg is utenpå coatingen. Hadde ingen problemer med det jeg i hvert fall. Fikk fin lengde selv i kjip vind og ikke ble snøret til en stiv kabel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer gutta :)

Får håper jeg får til en tur i morgen, men nå skal få stryke over skjorta og komme meg på julebord, så får vi ta ett skritt av gangen (bokstavelig talt) i morgen  ;D

Grattis med fin fæsk Lars og lykke til med fiske i morra etter julebord good-luck sick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dilla og fishking1 :)

Fiske i dag henger i en tynn fortom... Akkurat rotet meg opp av grisebingen. Luksus for en barnefar å få sove så lenge, men vet ikke helt om jeg er kjørbar enda  :P Mulig det blir en tur på tampen av dagen. Får se ;)

Noen som vet om  det er  fryst til i melsomvik nå eller er det verdt turen bort dit i dag? vist ikke blir det jakt på åpent vann her i sandefjords området.

Var innom der i går og det er fint i Melsomvik enn så lenge. Bare å ta turen. Er godt med fisk der nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om  det er  fryst til i melsomvik nå eller er det verdt turen bort dit i dag? vist ikke blir det jakt på åpent vann her i sandefjords området.

Hei du melsomvik er åpent!!

Var uteen tur i melsomvik i ettermiddag, vinden var levelig og kulda ikke drepende. første turen kjente jeg ikkeno og på andre draget fikk jeg en fin blank en på ca 6hg. På 3 turen over plassen og siste kastet da hugger det friskt og fisken kommer full fart forbi meg in på grunna og fyker ut igjen, klumpen forsvinner igjennom ringene og plutselig retter stanga seg ut...... løkka gikk opp og hylsa som holder den på plass løsna den tålte nok ikke kulda.... møkk mista fisk og klump!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om  det er  fryst til i melsomvik nå eller er det verdt turen bort dit i dag? vist ikke blir det jakt på åpent vann her i sandefjords området.

Hei du melsomvik er åpent!!

Var uteen tur i melsomvik i ettermiddag, vinden var levelig og kulda ikke drepende. første turen kjente jeg ikkeno og på andre draget fikk jeg en fin blank en på ca 6hg. På 3 turen over plassen og siste kastet da hugger det friskt og fisken kommer full fart forbi meg in på grunna og fyker ut igjen, klumpen forsvinner igjennom ringene og plutselig retter stanga seg ut...... løkka gikk opp og hylsa som holder den på plass løsna den tålte nok ikke kulda.... møkk mista fisk og klump!!!

Kjipt Ropin, høres ut som en fin fisk! Liten rosa pattegris?

Dog er du heldig som kom deg ut i dag! Selv har jeg ike satt snuta utenfor døra i dag!

Blir tur neste helg, sees da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kjedelig og sitte hjemme to uker på rad siden temperaturen sank under -10. I går hørte rykter om is gratis på Fornebu. Så denne morgenen bestemte seg for å ta en kort spasertur til tross for tung snø.

Kom til 9 am, var ryktene sanne, isfrie. Startet med ganske god aktivitet, landet en på 750gr og en liten fyr i den første timen. Da så noen torsk cruising rundt på grunt.

Etter visste ingenting for et par timer, byttet til et annet sted, hadde en fisk på på andre kast. Dessverre er det ristet kroken av.

Måtte hodet tilbake for å møte noen venner etter midt på dagen.

Ikke en dårlig tur i kalde dager som dette. Fingrene var fortsatt varmt siden det bare var -7 dag.

110704_s.jpg

110705_s.jpg

110706_s.jpg

110707_s.jpg

110708_s.jpg

110709_s.jpg

110710_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om  det er  fryst til i melsomvik nå eller er det verdt turen bort dit i dag? vist ikke blir det jakt på åpent vann her i sandefjords området.

Hei du melsomvik er åpent!!

Var uteen tur i melsomvik i ettermiddag, vinden var levelig og kulda ikke drepende. første turen kjente jeg ikkeno og på andre draget fikk jeg en fin blank en på ca 6hg. På 3 turen over plassen og siste kastet da hugger det friskt og fisken kommer full fart forbi meg in på grunna og fyker ut igjen, klumpen forsvinner igjennom ringene og plutselig retter stanga seg ut...... løkka gikk opp og hylsa som holder den på plass løsna den tålte nok ikke kulda.... møkk mista fisk og klump!!!

Skikkelig kjipern Robin  :P

Grattis med en liten blankis jinchang!

Gleder meg til helgen! Da er jeg atter på plass og klar for fisketur lørdag (ikke søndag). Robin & Marius er vel bankers. Ruth og Elvis med?

[attach=1]

post-3598-13949884225067_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Elvis er med uansett dag, vær, isstand og krig neste helg. Han har ikke lemnet bygget!

Noen som vet om  det er  fryst til i melsomvik nå eller er det verdt turen bort dit i dag? vist ikke blir det jakt på åpent vann her i sandefjords området.

Hei du melsomvik er åpent!!

Var uteen tur i melsomvik i ettermiddag, vinden var levelig og kulda ikke drepende. første turen kjente jeg ikkeno og på andre draget fikk jeg en fin blank en på ca 6hg. På 3 turen over plassen og siste kastet da hugger det friskt og fisken kommer full fart forbi meg in på grunna og fyker ut igjen, klumpen forsvinner igjennom ringene og plutselig retter stanga seg ut...... løkka gikk opp og hylsa som holder den på plass løsna den tålte nok ikke kulda.... møkk mista fisk og klump!!!

Skikkelig kjipern Robin  :P

Grattis med en liten blankis jinchang!

Gleder meg til helgen! Da er jeg atter på plass og klar for fisketur lørdag (ikke søndag). Robin & Marius er vel bankers. Ruth og Elvis med?

[attach=1]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om  det er  fryst til i melsomvik nå eller er det verdt turen bort dit i dag? vist ikke blir det jakt på åpent vann her i sandefjords området.

Hei du melsomvik er åpent!!

Var uteen tur i melsomvik i ettermiddag, vinden var levelig og kulda ikke drepende. første turen kjente jeg ikkeno og på andre draget fikk jeg en fin blank en på ca 6hg. På 3 turen over plassen og siste kastet da hugger det friskt og fisken kommer full fart forbi meg in på grunna og fyker ut igjen, klumpen forsvinner igjennom ringene og plutselig retter stanga seg ut...... løkka gikk opp og hylsa som holder den på plass løsna den tålte nok ikke kulda.... møkk mista fisk og klump!!!

Skikkelig kjipern Robin  :P

Grattis med en liten blankis jinchang!

Gleder meg til helgen! Da er jeg atter på plass og klar for fisketur lørdag (ikke søndag). Robin & Marius er vel bankers. Ruth og Elvis med?

[attach=1]

Takk Lars!

Lykke til med neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...