Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Noen som har interesse av å lage en tråd hvor vi legger inn bilder av vakre, fine, spesielle og store prikkefanter som vi har fått nylig og tidligere tider. Baktanken er at jeg syns det morsomt å se på forskjellige SØ, hva syns dere, hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har interesse av å lage en tråd hvor vi legger inn bilder av vakre, fine, spesielle og store prikkefanter som vi har fått nylig og tidligere tider. Baktanken er at jeg syns det morsomt å se på forskjellige SØ, hva syns dere, hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger.

Ny tråd vel,alle innlegg med bilde? behøver vel ikke ta det her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

Noen som har interesse av å lage en tråd hvor vi legger inn bilder av vakre, fine, spesielle og store prikkefanter som vi har fått nylig og tidligere tider. Baktanken er at jeg syns det morsomt å se på forskjellige SØ, hva syns dere, hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger.

Ny tråd vel,alle innlegg med bilde? behøver vel ikke ta det her

sant nok og helt enig. jeg sletter mitt innlegg her med bilder og legger ut igjen når ny tråd er opprettet <<l

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

hva er det som er problemet med bildeutlegging?. må jo bare krympe de du har før du legger dem ut. kopiere originalen og krympe til webbstørrelse. synes det ikke er så vanskelig egentlig. går tregt da, der er jeg enig.

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke heller Fluefiskesiden fått seg ett eller annet dedikert galleri? Sikkert mange løsninger til vedkommende system som brukes. Et album el. en kategori kunne da være "Sjøørretfiske i sjøen".

Enig der, burde vært et eget gallerisystem slik at det er lett å laste opp bilder og finne fram til forskjellige bilder. Det er veldig inspirerende og varmende å se på andres fangster. Og som jeg har inntrykk av så tror jeg mange flere vil laste opp bilder bare man slipper å forminske størrelsene på alle bildene til under 200 kb. Er ikke akkurat det man er klar for når man vil legge ut en bra rapport.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet bygger på Joomla og er fullt mulig å fikse litt på. Ja kanskje freshe opp litt?

Til de som tar seg av teknisk på ffs er det bare å gå inn her http://forum.joomla.org/ og stille spørsmål de måtte ha ang hva som helst, Feks hvordan oppdatere bildeopplastingsbiten til en mer moderne versjon. Er til og med mulig å chatte live med teknikere. (gratis)

Håper noen snart tar tak i dette, lykke til  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet bygger på Joomla og er fullt mulig å fikse litt på. Ja kanskje freshe opp litt?

Til de som tar seg av teknisk på ffs er det bare å gå inn her http://forum.joomla.org/ og stille spørsmål de måtte ha ang hva som helst, Feks hvordan oppdatere bildeopplastingsbiten til en mer moderne versjon. Er til og med mulig å chatte live med teknikere. (gratis)

Håper noen snart tar tak i dette, lykke til  ;)

<<l <<l <<l <<l <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Pål Andersen

Hvorfor ikke ha egne album på facebook feks. ? bare å kopiere billedadresse å lime inn her. Trenger ikke resize eller noen ting. Høyreklikker man og åpner i nytt vindu så får man mye bedre kvalitet enn de 200kb som er begrensning: eks.  

478241_10151134076216714_1652262954_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...