Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Kanonfiske Tony...og grattis med matfisken på 4 kg blank du akkurat slapp på annet fora!! Kanonfisk..enorm.

Og vil bare takke Toggi for å ha drevet denne tråden..inntil for 3 år siden idag :'( :'(

Håper du ser ned på oss Torgeir..fred være med deg videre!

God jul folkens og fin fint fiske ønskes alle!

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra firedagers fisketur på søndag, men lengter allerede til åpent fiskbart vann igjen... Et mobilbilde av min kjære bror. Litt vel drøy sjø og ikke minst supersleipt svaberg som begge forhindrer full kontakt med flua her  ;)

11442036205_e91a587b7c_c.jpg

Ræva bilde. Men et par skikkelige, dieselturbo-chippa fiskebørsjer som frakter oss rundt omkring - her med tilhørende dyr  ;D

11442213195_5923365c7e_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Unknown User

11781566256_9a624072be_z.jpg

Etter å ha glemt jakken med alle fluene, og å ha snudd for å hente driten så tok det ikke lenge før jeg fikk denne på 2.2 kg. Helt sølvblank og veldig flott ørret. Årets første tur. Helt ålreit. Fikk sånn ca fem til tror jeg og mistet omtrent like mange. Fjorden koker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis og grattis!

Det koker ihvertfall ikke der jeg har vært de siste to helgene. Hurum og Fornebulandet. 3 hele dager. 9011 kast og ørten fluebytter. Bukter, odder, kanaler og åpne farvann. Grunt og dypt. Fort og sakte.... And the saga goes on.

Torsk, torsk og atter torsk, men ikke en eneste SØ...

Må man rett og slett lengre ut - til Vest- eller Østfold???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Veldig overdrevent at det kokte. Men en morsom opplevelse. Et par timer uten liv i det hele tatt. Plutselig vaket det fire helt forskjellige steder eksakt samtidig. Veldig spes.

Det er ikke trist å kunne være ute i januar uten noe tøy på hendene. Har ikke vært kald i det hele tatt i dag. Særlig ikke etter 2.2ern.

vim, denne årstiden må man bare finne dem. Ofte er det flere der det er en. Det finnes ikke fasit denne tiden på året. Det er hvert fall min erfaring. Både vestfold og østfold leverer. Både muddrebunn og leopardbunn leverer. For meg leverer det mest i bukter som ikke er så overdrevent dype der vannet står litt stille, eller i bukter der vinden har ligget på en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...