Gå til innhold

Sjøørretfiske i sjøen


Toggi

Anbefalte innlegg

Var på fisketur i går og det resulterte i ny pers!! :D :D

 

Søen veide 1,1 kg og var FEIT. Brukte ca. 15 min på å få den inn :)

 

[attachimg=1]

 

Den tok på lynkjappe inntrekk med stanga under armen. Flua var en sparsomt dresset clouser i hvit og chartruse.

 

Det blåste mye i løpet av dagen, og d var faktisk da d blåste som værst at SØen var mest på hogget. Da fisken gikk på var det full fjære!

 

[attach=2]

 

Edit: måtte rette opp no kødd med bildene

 

:'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

 

Noen som selger Ultimate 12 Tegris i Norge? Og hva koster de?

 

Grunde

 

Glem det. Skal du ha en, må du nok bestille fra orvis ;D grovt regnet blir det ca 11000-12000 kroner med frakt, toll, og moms.

 

sparer 10 lapper der

 

He he, er ikke fremmed for egenimport nei... Men jeg kunne ikke finne Tegris modellen hos Orvis, og Orvis tar $400 mer for standardmodellen enn det andre Amerikanske nettsjapper gjør  :o

 

Er nå unasett en god stund til jeg har råd til å kjøpe så jeg får kikke litt rundt.

 

Edit:

Ser forøvrig at den Tegris utgaven koster mer enn dobbelt så mye som standardutgaven i USA også (ca. $2000), så den blir sikkert uansett for dyr for meg  :-\

 

Men en sånn Ultimate kajak bare må jeg ha en eller annen gang  ;D

 

Grunde

 

Hei Grunde,

Ser du har fått mange gode linker allerede....og ja, denne kajakken er megt, meget flott.

Den er veldig stabil, og man sitter rett og slett j... bra i timesvis. Du jkan selvsagt også stå oppreist, men det skal jeg først vurdere seriøst når jeg staker meg ut på "flatsene" sør i verden med mange varmegrader.... ;D Jeg sitter så greit å kaster ifra den, at å reise seg ennå ikke har vært tema.

Man kan selvsagt sette setet oppå ripa, og derfra komme høyere, men heller ikke nødvendig...men de tenker jo på alt "over there" ;)

tegris modellen er vanskelig å få tak i ennå...men alt ekstra utstyr er sendt importør har jeg hørt..rar rekkefølge, men lell :D

Finn deg din nærmeste forhandler, og prøv èn...du kommer til å like det svært godt ;)

Tror det er flere på østlandet som har tattt disse farkostene i hus.

Ja, jeg gjør som Pål Krogvol, anbefaler deg på det sterkeste :D

 

Mvh

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom hjem fra en tur nå. startet lovende med noen napp og en liten sø. det vaket her og der, men ingenting stort.

jo nærmere kvelden kom jo verre ble det....

fikk en del knurr (sterke som f...) og en liten torsk. fikk også et par små pinner til.

tror det er dagsfiske som kommer til å gjelde fra nå av, det blir så kaldt om kvelden at det er rett og slett ubehagelig. og når man skal kjøre moped hjem igjen og ikke en varm bil, da blir det ekstra kjølig....

 

Tørr ikke engang TENKE på hvordan det må føles å sette seg på en moped etter å ha stått i kulden i noen timer! For meg er det i grunnen avgjørende for turen at jeg kan sette meg inn i bilen og varme meg etterpå :P huff...får gysninger bare ved tanken på hvordan det er å sette seg inn i iskald bil og febrilsk prøve å få varme.

 

Det som Igor holder på med kalles engasjement ;) Eller et lite snev av fluefiskegalskap ;D ;D ;D Men jeg synes det er flott at vi har slike sjeler som trosser vær, vind og føreforhold ;D ;D ;D slik at vi kan sitte hjemme i den gode varme sua og titte ut vinduet og tenke "jaggu bra det ikke biter noe stort i detta været", så stå på Igor ;D ;D ;D Gi meg et ord når isen ligger som klinkerfliser på veien, har noen kontakter som kan ordne piggdekk til scooteren din ;);D ;D ;D

 

Og Spenolsen ;D Og sette seg inn i en "iskald" bil på Vestlandet...? hmmmm..., kan bli litt småkalt på Voss, men ikke noe særlig å skryte av :rolleyes:

Ta deg en tur til Trondheim vinterstid, så kan du få oppleve skikkelig kulde ;D ;D ;D

 

engasjement ja  ;D

 

heldigvis blir det ikke behov for piggdekk da fruen er ferdig å jobbe når det er vinter så jeg får min gode escrot igjen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fisketur i går og det resulterte i ny pers!! :D :D

 

Søen veide 1,1 kg og var FEIT. Brukte ca. 15 min på å få den inn :)

 

[attachimg=1]

 

Den tok på lynkjappe inntrekk med stanga under armen. Flua var en sparsomt dresset clouser i hvit og chartruse.

 

Det blåste mye i løpet av dagen, og d var faktisk da d blåste som værst at SØen var mest på hogget. Da fisken gikk på var det full fjære!

 

[attach=2]

Grattis  :) :) :)

 

Edit: måtte rette opp no kødd med bildene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med pers!

 

Takk :D

Men når jeg ser hva andre får så er jo sø på rundt kiloen daglikost visst, men jeg er glad lell. Forrige pers på 750 g kunne jo ikke holde i lengda når man bor 15-20 meter fra søparadis ;D

 

Var på fisketur i går og det resulterte i ny pers!! :D :D

 

Søen veide 1,1 kg og var FEIT. Brukte ca. 15 min på å få den inn :)

 

[attachimg=1]

 

Den tok på lynkjappe inntrekk med stanga under armen. Flua var en sparsomt dresset clouser i hvit og chartruse.

 

Det blåste mye i løpet av dagen, og d var faktisk da d blåste som værst at SØen var mest på hogget. Da fisken gikk på var det full fjære!

 

[attach=2]

 

Edit: måtte rette opp no kødd med bildene

 

:'(

 

Hva er det??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fisketur i går og det resulterte i ny pers!! :D :D

 

Søen veide 1,1 kg og var FEIT. Brukte ca. 15 min på å få den inn :)

 

[attachimg=1]

 

Den tok på lynkjappe inntrekk med stanga under armen. Flua var en sparsomt dresset clouser i hvit og chartruse.

 

Det blåste mye i løpet av dagen, og d var faktisk da d blåste som værst at SØen var mest på hogget. Da fisken gikk på var det full fjære!

 

[attach=2]

 

Edit: måtte rette opp no kødd med bildene

 

Gratulere med pers, det smakte vell godt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fisketur i går og det resulterte i ny pers!! :D :D

 

Søen veide 1,1 kg og var FEIT. Brukte ca. 15 min på å få den inn :)

 

[attachimg=1]

 

Den tok på lynkjappe inntrekk med stanga under armen. Flua var en sparsomt dresset clouser i hvit og chartruse.

 

Det blåste mye i løpet av dagen, og d var faktisk da d blåste som værst at SØen var mest på hogget. Da fisken gikk på var det full fjære!

 

[attach=2]

 

Edit: måtte rette opp no kødd med bildene

 

Gratulere med pers, det smakte vell godt  ;D

 

Det smakte kjempegodt med en sø nå ja. Hatt en tørketid på 8-10 fisketurer nå så, den var sannelig på tide! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ute idag i Bamble, det var opptatt på godplassen så idag travet jeg gjennom helt nye steder og det angrer jeg ikke på selv i storm fra sørvest.

 

Dypere områder, masse øyer og tarmer. Og jammen fant jeg en strøm også ;)

 

Idag var fisket jævlig vrient. Fant en fin lyrplass som ga meg 7 lyr rimelig kjapt på orange reke.

Etter å ha fisket av områder i 2 timer etter dette så fant jeg en rå stim med sjøørret som sto dypt bak en kant. Ikke f om den ville ta alle mine fluer. I rekkefølge, Runars reke, spigg, Runars deceiver... Neida!

 

Uansett åssen teknikk jeg brukte så fulgte de eller "lekte" litt med flua mi.

 

I slike "settinger" så har jeg tidligere fått den til å ta med litt tregere inntrekk og stopper, gjerne med en litt spesiell grå frede som jeg liker så godt. Den skiller seg helt klart litt ut.

 

Kaste ut i strømmen, la flua synke ca 3 meter bak kanten hvor jeg vet det står fisk. Rolig trekk, stopp, litt kjappere.... PANG! Dæven så godt, etter så mange fluebytter og ikke minst testing av ulike "favorittteknikker". Første veide 600 gram akkurat på prikken, 3 kast etterpå fikk jeg en sjøørret på 1009 gram veid av en slukfisker med Rappala vekt.

 

Han var svær i kjeften før vi begynte å sa han skulle "gruse" meg i mest fisk..... ;D

 

 

Slukfiskern: 1 lyr      Meg selv: 7 lyr og 2 sjøørret.

 

Han ble litt satt ut og tok tidlig kvelden etter han så snilt veide mine sjøørreter.

 

Idag var jeg på steder jeg alltid har drømt om, steder ingen har vist meg eller tipset meg om.

Å bli kjent med slike steder, lese bunnforhold, se alle de fine øyene, det klare vannet gir meg en sann glede. En glede som gir mer enn en kilos ørret, ny plass som jeg skal utforske så utrolig mye i fremtiden.

 

Neste gang med Bjorni, han i kickboat og jeg i pongtong båt :) (gleder meg)

 

 

Nok en super dag ved havet altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig det å løse koden med vrien fisk  :)

var det noe størrelse på lyren?

 

Kodeknekking er det som driver meg mest Igor ;) Om det er sjøørret på 450 gram eller kiloen, det er å løse ulike "settinger". Har jo opplevde liknende med sei og lyr også. Helt rått å finne ut "oppskriften" for dagen etter så mye tenking, prøving og feiling ;)

 

Lyren var små gitt, tipper største var på 500 gram. Hadde noen større lyr etter, og kan tenke meg det virkelig kan gå stor lyr her. Var i et lyrparadis på den ene plassen idag. Neste gang skal jeg ta med blyline og se om det det går an å lure noen sværinger ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig det å løse koden med vrien fisk  :)

var det noe størrelse på lyren?

 

Kodeknekking er det som driver meg mest Igor ;) Om det er sjøørret på 450 gram eller kiloen, det er å løse ulike "settinger". Har jo opplevde liknende med sei og lyr også. Helt rått å finne ut "oppskriften" for dagen etter så mye tenking, prøving og feiling ;)

 

Lyren var små gitt, tipper største var på 500 gram. Hadde noen større lyr etter, og kan tenke meg det virkelig kan gå stor lyr her. Var i et lyrparadis på den ene plassen idag. Neste gang skal jeg ta med blyline og se om det det går an å lure noen sværinger ;D

 

Utrolig artig å lese at en sjø-ørret-racer som deg Toggi finner så stor glede av å fiske "mindreverdig" fisk. En godt signal til alle som leser din tråd, du gir et godt signal til alle som ikke er så flinke som vi trur vi er at dette er morro, og at alt ikke dreier seg om blank fisk. Du gjør en god jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban. Det er kicket av å kjenne lina stramme seg som gir en absurd god følelse.

 

 

Helt klart Toggi, det er det som teller. Det er det som gir en følelse av tilfredstilling uten like, uansett art. Bare synd alle ikke veit hva som skjuler seg i nærheten, fordi det ikke har prikker. Ops nå brenner jeg i helvete, men det er værdt det.

Du gjør i hvertfall en glimmende jobb her på siden som ambasadør for det som fluefiske virkelig dreier som om , glede for deg, og din kunnskap som kan glede andre.

Du fisker nok fletta av meg Toggi.  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban: Det varmer :) Tusen takk skal du ha!

 

Å få slik skryt fra en så dyktig fisker som deg setter jeg høyt Robban ;)

 

 

Du gjør i hvertfall en glimmende jobb her på siden som ambasadør for det som fluefiske virkelig dreier som om , glede for deg, og din kunnskap som kan glede andre.

Du fisker nok fletta av meg Toggi.  ;D

 

Dette var nesten like koselig som en gul boks med firkløver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban: Think like this: "sammen er vi dynamitt" ;)

 

Jeg har vært borti mange egotripper av noen fiskere, i den senere tid har jeg blitt mer og mer glad i å kunne ta fisk med en kompis. F.eks bli guidet av en kompis som spotter en fisk.

 

Før var det en ting som gjaldt i gjengen: Største og mest!

 

Etter at jeg "lugnet" totalt ned og gjorde om fisketurer til en ren nytelse, så er jeg blidere på tur, jeg legger merke til andre ting. Som detaljer i omgivelsene rundt meg.

Før handlet alt om status av å få mest fisk, blankest fisk, størst og de "feteste" artene.

Smaken er som baken, men jeg setter mye mer pris på mitt fiske nå enn jeg gjorde før gjerne med gode kompiser.

 

Dette er tydeligvis litt unikt for jeg merker helt klart at jeg skiller meg litt ut her i Telemark, for andre er ikke 2 lyr på tur fisk. Men en bomtur, det er trist gitt! (gjelder selvf IKKE alle).

 

Det er nok kodeknekkinger/ulike settinger hver bidige gang/hva f har jeg på/og dæven dette drar noe så innigranskauen som gjør fisket så utrolig fasinerende.

 

Når man etter å ha dratt en fisk, som idag etter å ha knekt uttalige komboer med fisketeknikk og fluer.... og man etter 246 kast får den så får man en indre ro, en liten seier mot noe du trodde var umulig.

Den følelsen er god..... Slike "settinger" vil man for alltid oppleve, og det er like tilfredstillende hver gang.

 

 

Sjøen gir så mye mer glede enn mange er klar over, mangfold av arter, fisketeknikker, dybder, tarmer, skjær, øyer og strømkanter. Tror dessverre det er svært få som har prøvd flue på dypt vann.....

Det er kongefiske, når man prøver det noen ganger. Man lærer mye av det også. Noen turer på dypere vann og du lærer deg å lese av forhold ala dorgefiskere med båt. Det gir deg som fisker en ny dimensjon, som svært få andre har.

 

 

 

Lasse: Prøv å smell opp tempo litt på flua, tipper det kroker bedre ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg i innlegget ditt Toggi  ;) virker som om mye av fluefisket har blitt et prestasjonsjag som du nevner  :-\

Selv finner jeg gleden i all slags fisk jeg får ;D Og det å komme seg litt ut i frisk luft, uansett vær, og så lenge man er tørr og varm så er det en sann glede :D En god kanne kaffe og en sjokolade å kose seg med mens en nyter naturen, stillheten eller selskapet  ;D ;D ;D Selv har jeg tatt ørret over kiloen, men den jeg husker best er faktisk den i avataren min ;D Aldri har en fisk satt meg sånn ut som den, latterkrampa tok knekken på meg ;D ;D ;D

 

Håper vi med dette kan snu trenden litt, og skrive om turer som kanskje ikke ga den helt store uttellingen av fisk  ;) Men også skrive litt om (som du er flink til Toggi) utstyret, fluene, teknikkene og selvfølgelig gjerne hive inn noen flotte bilder fra plassene man har vært ;D ;D ;D Jeg kommer ihvertfall til å gjøre det :D

 

Du også Igor synes jeg er flink til å beskrive turene du er på, bestandig trivelig lesning ;)

 

ps. Kanontips på vadejakke Toggi, særdeles tørr  ;D ;D ;D Konemor også, ekstremt fornøyd og hilser  :-*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før, og sier det igjen: Toggi oppsummerer helt riktig....fisketurene handler om å "finne ut av ting"....kose seg med det resultat som kommer...

Toggi er en utrolig flott foregangsperson, og mange lytter og gir ham velfortjent ros.

Det flotte med Toggi er at han lytter tilbake og er raus med å hedre dem som hedres bør. Det er en flott egenskap, det :D

 

Og enig med Baetis, gi den mannen en kameramann...... ;)

Han viser det "nære", at fiskeparadiser nødvendigvis ikke er på andre siden av kloden. Dette er viktig.

Fisk på det som rører seg der du bor!!!

 

Stig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må også si meg enig med Toggi her. det å lære/finne ut noe av turene sine gir mer mening og det bygger seg opp erfaringer. før var jeg av typen som kom til en plass, kastet og ble fort lei. når turen var ferdig hadde jeg ikke noe igjen - føles som å kaste med bind forran øynene. nå blir det til at jeg sjekker ut nye plasser godt før jeg tar stanga fatt. da får en mye mer oversikt og kan eliminere bort der en tror fisken ikke er. dette har gitt mange flere fangster, og en føler at en har oppnådd noe mer. det med fluevalg er også interresant, hva fisken tar og sjekke hva slags byttedyr det er i området.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban. Det er kicket av å kjenne lina stramme seg som gir en absurd god følelse.

 

 

Helt klart Toggi, det er det som teller. Det er det som gir en følelse av tilfredstilling uten like, uansett art. Bare synd alle ikke veit hva som skjuler seg i nærheten, fordi det ikke har prikker. Ops nå brenner jeg i helvete, men det er værdt det.

Du gjør i hvertfall en glimmende jobb her på siden som ambasadør for det som fluefiske virkelig dreier som om , glede for deg, og din kunnskap som kan glede andre.

Du fisker nok fletta av meg Toggi.  ;D

 

 

 

Nope, du brenner ikke i helvete i mine øyne i alle fall Robban :D :D. Tvert om, du og Toggi er blant dem som har "skjønt det". Klart det er moro å få stor fisk og gjerne stor SØ eller HA. Konkurranse er også moro. Det hadde vært skikkelig artig å slå Toggi på antall fisk en tur ;D ;D.

 

Ønsket om stor fisk og "slå" kompisen kryddrer fisketuren og gjør den spennende. Men, hvis disse tingene skulle være drivkraften til mitt fiske aleine, kunne jeg like godt bare fisket med sluk og mark (som jeg gjorde i 20 år). Fluefisket synes jeg gir meg mer fordi det krever mer. Det er deilig å føle at en behersker utstyret, men forbedrinspotensialet er der hele tiden. Hver eneste tur har også en uløst oppgave, å finne koden. Vanskelighetsgraden av denne koden varierer også hele tiden. Noen ganger så må en bare innse at en ikke greide det. Men, dessto større er gleden, når vanskelige koder knekkes. Belønningen er det etterlengtede "lugget" i snøret. Denne prosessen har jeg stor glede av. Å løse kodeknekkingen sammen med andre gir dobbelt glede og utgjør en liten konkurranse i seg selv.

Jeg fisker gjerne aleine, men har stor glede å fiske sammen med andre. Og det er egentlig gleden det handler om. Gleden av å knekke koder, gleden av felleskapet, gleden av naturen og gleden av å senke skuldrene og la denne totalopplevelsen avløse hverdagen litt. Det gir ny energi.

Fluefisket i havet er relativt nytt for meg. Da jeg stod aleine på et svaberg, så ut over en endeløs horisont, og kastene føltes som millimeter, ble jeg motløs.  Forumet her, med gutter som Toggi, har lært meg at havets "uendelighet" tvert om gir en uendelighet av muligheter. Det gjelder å finne fiskeplassene og løse nye koder som jeg faktisk synes er like vanskelig som  i ferskvann. Som å finne det riktige stedet, med den riktige flua og den riktige "flyten" i ferskvann, handler det her om å finne det riktige stedet, med den riktige flua, med det riktige inntrekket på riktig dybde.

 

På forrige tur fikk Toggi 10 SØ og jeg 1. De gangene vi har vært ute sammen har det gjerne vært slik, Toggi fisker fletta av meg. Han gjør det totalt uten hemmeligheter. For å si det slik, det ødelegger på ingen måte min glede ved å fiske,  snarere tvert om. Jeg ser at mulighetene faktisk er der, det gjelder bare å fiske riktig.

 

Den dagen vi står likt (om det noengang skjer  ;D ;D), er jeg ikke bedre enn deg Toggi, fordi det er ikke noe mål i seg selv. Den dagen vi står likt så er det kanskje et resultat av at jeg har lært.

Og nå er jeg inne ved kjernen av mitt fluefiske. Å glede seg over mestring i en flott natur sammen med andre som nyter den samme gleden.

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten rapport fra kveldens tur:

kom nettopp hjem fra en lang lang dagstur til sverige (her var hensikten å fylle opp lageret, ikke fiske) ;)

kjørte litt rundt på fredag og oppdaga en ny flott bukt, med mye vak og ett lite ferskvannsutløp. tok noen kast på fredag, men det fort mørkt.

da jeg i dag kom tilbake var det forsatt en del vaking og forholdene var perfekte. ;)

hadde bare tatt 4 kast da det lugget skikkelig, men ingen fast fisk. kasta på samme plass og økte inntrekket på flua litt og da smalt det på en sjøørret på over kiloen, den steg rett opp i været og dro 10m uten stopp. fikk kjørt den litt, og da den så hva som holdt i stanga gikk den opp i været igjen og ett nytt utras. da den endelig skulle opp i håven kom den seg f... meg seg unna.  >:(

den tok en orange reke på intermediate glassnøre.

fikk en liten torsk og en lyr på samme reke, så skiftet jeg til flyt og en tangloppe i str.12 og etter andre kastet plasket det etter flua, stoppet inntrekket og der satt den. var en liten på 300 gr. etter det fikk jeg to lyr til og mye følge fisk. da mørket for alvor inn ble det dødt, men en ting er sikkert... der skal jeg tilbake i morgen ;) ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult Arild ;) Det hørtes ut som et spennende sted med så mye aktivtet.....

 

Kloke ord her Bjorni, men vil si du er beskjeden. Jeg tok jo nesten alt før du kom når fisket var best, og jeg føler at plassen jeg stod på ga mer fisk.... At jeg fisker fletta av deg tviler jeg sterkt på!

At jeg har mine egne teorier og teknikker, det stemmmer. Men jeg har null hemmeligheter gitt.

Livet er for kort til at man skal være så hemmelig.

 

Fluefiske handler om å dele opplevelser sammen, og aleine.

Skal ærlig innrømme at å få en fisketur helt alene i ny og ne er meget godt!

 

Som idag. ;)

 

Setting: Klart vann, sol og varmt vær, liten vind trekk fra øst, lav vannstand i det jeg kom.... Ikke mange vak, men kastet av hot spots som har levert så bra tidligere i uka.

 

Runars reke, første kast.... PANG! Dagens første på 350-400 gram. Meget god start!

De to neste kasta, lugg. Kast 4 hadde jeg en sjøørret etter på ca 800 gram.....

Og de fulgte og de lugga... Det blåste opp litt, litt kastevinder. Fisken følger, biter ikke hundre prosent.

Kun nysgjerrig.

 

Så fort vinden roer seg, fast fisk. Klokka var sånn ca 1340....

 

Jeg hadde mange slag etter det, tipper 10 slag. På Runars reke.... Hva gjør jeg? Hmmm, klø seg litt i hue!

Kaste igjen, stanga under armen og inntrekk med begge henda. YES ;) Det gjorde susen gitt....

 

Dette gjentok seg og jeg fikk 13 SØ idag, det tok ikke av hele tiden. Men i perioder var fisket helt suverent. Men kun en ting funket: Ultra kjappe inntrekk med reke, noen få stopper. Det vaka ikke allverden. De 5 kasta jeg hadde i 5 vak tok tilslutt. Kaste på vak er kick altså. (som regel skjer det noe)

Haisommer-bølge etter flua, 3 napp. Smelle opp tempo og jadda! Dette var teknikken som bidro til 13 sjøørret idag. 11 av 13 sjøørret ble satt ut igjen, de snille hytte-eierne spurte høflig om en til middag(de fikk to)

 

Størrelse er absolutt ikke så viktig for meg, som jeg skrev tidligere. Det er hugget! Like deilig hver gang ;D

Men det ble enda noen ok fisker, 2 på 750 gram, 1 på kiloen og største som 1,3 kilo.

Alle dro meget bra, og over halvparten var blanke. Dette var i Bamble-land og laaaangt ut mot havgapet.

 

Denne turen gjorde ikke meg noe mindre hekta på sjøørretfiske for å si det sånn ;)

(bilder legges ut fra jobb senest tirsdag, evt i morgen)

 

(fisket var best på flo så absolutt, men i starten før det ble veldig varmt så var fisket ok på lavere vann)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...