Gå til innhold

Sage SLT


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har kjøpt et par 4-delte klinger av denne stanga (utestet på bakgrunn av manges skryt blandt annet her på forumet) som jeg har planer om å sette sammen i løpet av vinteren. Har lagt merke til at stangbetegnelsen på mine emner ser annerledes ut enn på blandt annet en stang jeg så på i en butikk. Min stangbetegnelse kan muligens karakteriseres som kjip, mens den jeg har sett i butikk er litt mer "fancy". Noen som vet hva dette skyldes. Er det ny / gammel modell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det samme på kompisens selvbygde XP, jeg tror forklaringen er at Sage ikke ønsker at en selvbygd stang skal kunne forveksles med en fabrikkbygd.

 

Nå synser jeg bare, men et slikt standpunkt kan kanskje skyldes at dersom man monterer en stang litt stygt og senere selger den som om den var fabrikkbygd, så vil ikke Sage ha dette på sin kappe.

 

 

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mina Sage spö slutar de jag själv byggt med ett "b" (blank) ex. slt 590b-2

för att det ska gå att skilja på fabriksbyggda och de som andra än Sage byggt.

Tror inte det gäller riktigt samma garanti på spöna heller

När jag knäckte toppen på mitt slt fick jag en ny klinga och fick själv flytta över ringarna.

Ett absolut toppenspö, det enda negativa är väl att klingan har lite tunna väggar och kan lätt knäckas.(ifs inget ovanligt idag)

mv. Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...