Gå til innhold

Familie tur langs Barduelva, Er det mulig?


thomash

Anbefalte innlegg

En fin måte og tilbringe en lørdag på er og ta med familien ut på tur.

Så med pølsepakke, kaffekjele og et perfekt sted for bål var vi på vei.

Turen gikk til en fin slette rett nedenfor tunnelutløpet ved Barduelva.

Et trygt og greit sted for arvingen min på 3 år til å boltre seg på. Men.

 

Dette er det første som møtte oss:

34383_s.jpg

 

Inspeksjon av innholdet:

34384_s.jpg

Et par stormkjøkken, mengder av uåpnet hermetikk og annen mat, brus og whisky flasker.

Det var det jeg så uten og måtte trenge og rote i denne faenskapen. Fant dessverre ikke noe som kunne identifisere disse svinene.

 

Bålplassen, eller for og si det på en annen måte, en av bålplassene.

34382_s.jpg

Har dere lært noe i løpet av deres lange eller korte liv, hermetikkbokser med lokk og annet faenskap brenner ikke opp. Var det et øyeblikk av dumskap, eller er dere rett og slett født sånn?

Det er også en magisk greie som gjør at folk ikke klarer og benytte en og samme bålplass.

Kan noen forklare meg det? Hvorfor etablere en ny en ½ meter unna en krute god plass?

 

Så til dere svin som har latt dette stå igjen.

Hva tenker dere på egentlig, hvordan kan dere gjøre noe sånt?

Gi dere tilkjenne, vær så snill. Jeg skal personlig sørge for at dere frivillig eller under tvang skal konsumere en stor og velfylt søplesekk med alskens snadder. Jeg ber dere, ja rett og slett trygler. Etter etegildet så vil selvfølgelig bilder og film av dere publiseres der dere ligger gode og mette.

 

Vi ryddet selvfølgelig med oss all søppel vi så på denne plassen, inkludert den søplesekken, dette ble tatt med og kastet.

 

Med de beste håp og ønsker om snarlig gjensyn.

Thomas Halvorsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FlueJimFlue

Fysj det er natursvin deluxe det"

For mangen forventer at det skal være rent og pent rundt en

men så er det noen som ikke kan dy seg ...kan jo være en eller annen som tar bosset med seg?

nei....svin er det en kaller slike folk"

Vi mennisker forsøpler for mye som det er allerede om vi ikke skal strø om oss med dritt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

trist, så trist >:( >:( slik blir gjerne resultatet når ferskinger i villmarksliv skal ut og prøve noe de har sett blitt gjort på tv, men mangler helt moral fra oppdragelsen.

 

Fy .........og så videre  >:(

Er ikke så sikker på at det behøver å være ferskinger heller . Har sett av personer som kaller seg friluftsmennesker gjøre det samme .

Var inne i børgefjell for noen år tilbake og bak og rundt noen store steiner ved ett vann så det ut som en søppelplass. Helt utrolig hva folk gidder å bære med seg inn i fjellet , men å ta med søppla ut ..... nei det blir for tungvindt .

Burde være en selfølge å ta med seg søppla .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...